11 Mart 2016 Cuma

23-GÜZEL KAÇAK- ANNA GAVALDA

Çeviri: Yaşar İLKSAVAŞ
1. Baskı 2012
128 Sayfa


Daha önce yazarın Onu Seviyordum adlı kitabını okumuştum , hatta baktım kitaplığımda da var .Fakat blogda aratınca bulamadım , sanıyorum daha blog açmadan önce okumuşum.

Bu kitabıysa çok büyük ihtimal 5 TL'lik kampanyalardan birinden edindim.

Gavalda'nın Onu Seviyordum'undan sonra da bu yarım kalmışlık hissini yaşamıştım.

Üç kardeşin kaçış hikayesinin anlatığı bu kitabından da aynı hislerle ayrıldım.

128 sayfa olan kitap , kesinlikle 400 sayfa olabilirdi.

Giriş ve sonuç olmaması mı yazarı okunur kılıyor bilmiyorum.

Ya da bu da bir teknik olabilir ve benim bu teknikten haberim olmayabilir.

Neyse işte , yarım kalmışlık hissiyle bitti kitap , bu kardeşler niye kaçtı , neden hisler tam anlaşılamadı belli değil bende .

Gavalda severseniz kaçırmayın fakat yarım kalmışlık hissinden hoşlanmıyorsanız , bulaşmayın :D

Ve sevgiyle , kitapla kalın :)

12 yorum:

  1. Bazı kitaplar "daha fazla olabilirdi" dedirtiyor kesinlikle :) Merak ettim kitabı duymamıştım daha önce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek Dilek,

      gerçekten öyle , Gavalda'nın iki kitabından da aynı hislerle ayrılınca sanırım bu bir yazım tekniği diye düşündüm ama yetersiz edebiyat bilgimin bu türden haberi yoktu :D

      Sil
  2. Kitap okuma hızına hayran olmamak elde değil diyene bakar mısın... Aferin seviyeyi yükseltin iyice :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah ÖZER,
      :)) yok canım ne yükseltmesi , daha yeni yeni eski hızıma dönemeye çalışıyorum :)

      Sil
  3. Bende de yazarın ''bir aradayız hepsi bu'' adlı kitabı var epeydir duruyor. filmini izleyip çok beğenince almıştım ama okumak kısmet olmadı daha... diğer kitaplarını bilmiyordum, şimdi öğrenmiş oldum. bakalım bende ki nasıl çıkacak? sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,

      merakla bekliyorum yorumunuzu , filmi olduğunu da ben bilmiyordum :)

      Sil
  4. İnsan sevdiği bir kitap bitince üzülüyor, neden bitti ki durumunu yaşıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu,
      kesinlikle haklısınız :) Keşke hiç bitmeseler ,:)

      Sil
  5. aaaa yok tarzım değil! netsizliğe bir tek murakamide katlanabilirim sanırım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci,

      Murakami'ye de oldu geldi alışamadım ben :D

      Sil
  6. aman daha iyi yaa 400 sayfa olmamasıııı :)

    YanıtlaSil