28 Mart 2016 Pazartesi

30-BENİ SEVMEK ZORUNDASIN -ERDİ KARADENİZ

1. Basım 2015
210 Sayfa


Blogger arkadaşımızın 2. kitabını da okudum , öncelikle kendisinden bu kadar geç okuduğum için özür diliyorum.

Malumunuz bir dönem okuma oranım bir hayli düşmüştü ne ki bu kadar geciktirdiğim için kendime de bolca kızdım , kitabı bitirdikten sonra.

Fakat Erdi'ye daha da çok kızdım, arkadaş madem bu kadar güzel kitap yazdın niye söylemiyorsun , niye bu kadar az reklam yapıyorsun.

Şu kitabı şimdi adını vermeyeyim ülkemin çok satanlardan inmeyen güzide yazarlarından biri yazsa , yazabilse keşke.

Erdi'nin ilk kitabını okuduktan sonra da çok beğenmiş , şiirin zor zanaat olduğunu fakat kelimeleri kullanışını çok beğendiğimi anlatmıştım.
O yazıyı okumak için TIK.

İkinci kitap ise bir roman.

Daha ilk satırları okurken karakter tasvirlerinden , duyguları yansıtmasından etkilendim.

Yalan değil kitabı okumadım, yaşadım .

Macera-aşk kategorisi altında her ikisi için de eşit anlatım yapılmış, hafiften psikolojik unsurlar içeren kitabın final sahnesi uzatılmayıp bırakılsa çok fena bir şey olacakmış.

Bitirmeden bıraksa diye düşündükçe , keşkelerim çoğalmakta.

Olsun, meraklı okur kalmasın istemiş yazarımız.

Yine etkili kelime oyunları mevcut kitapta.

Hatta aşağıya yazacağım satırlar devede kulak kalabilir .

Fakat kendisine de yazdığım gibi ufak tefek te olsa eklerdeki hatalar göz yordu, benim tahmin ettiğim şeyi Erdi doğruladı ,  bu hatalar yayın  evi kaynaklıydı .Sırf bu sebepten okurken takılmayınız ve görmezden geliniz. 

Korkut, Ümit , Tunç , Zeynep ve Miray sizleri çağırıyor .



"Bazı insanlar aynı sessizliği paylaşabileceği insanlara aşık olurlar."

"Canım sıkılıyor adeta ...İnandığım , daha kendimi inandırmaya çalıştığım 
ve bu inancın bir meyvesi olarak yalnızlığın asil olduğuyla ilgili kurduğum cümlelerimin de bir hükmü kalmadı artık.Çünkü artık , yalnızlık asil bir durum olduğu için yalnız değilim ben ; sadece yalnızım."

"Ondan hislerimi saklamak ; kendimi ondan saklamaya çalışmak gibiydi ...Anlamsız...İmkansız..."

"Geriye dönüp baktığınızda değişen tek şey zamansa eğer, çok boktan bir hayat yaşıyorsunuz demektir."


"Öp beni bu bütün soruların cevabı olur."





14 yorum:

  1. Kendisinden ve kitabından şuan haberim oldu. Hemen bir peşine düşüp inceleyeyim bakim :)

    YanıtlaSil
  2. çok heycanlı roman de mi yaaaaa. :)

    YanıtlaSil
  3. Okumana ve beğenmene sevindim. Güzel yorumun ve eleştirin için çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi Karadeniz,
      beğenilmeyecek gibi değildi , kalemine, yüreğine sağlık :)

      Sil
  4. Çok merak ettim şimdi. Alıp okumam gerek :)

    YanıtlaSil
  5. Kitabi duymamistim tanittigin için tesekkprler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D. Soygül,
      ben teşekkür ederim , yorumsuz bırakmadığınız için..

      Sil
  6. Okurum bence :D
    Bir de çikolatalar... İstiklal'e gitmeliyiz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,

      beyoğlu çikolatısı candır :)

      Sil
  7. Bunu da duymamistim tanitim için tesekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. D. Soygul,
      ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığın için :)

      Sil