20 Mart 2016 Pazar

26-ESARET- ELENA JOHNSON


ÇEviri:Cemre AKKARTAL
1. Basım
277 Sayfa 

Kitap DEX'in olduğuna göre Kerem'in olma ihtimali yüksek :)

Kapaktaki fotoğraf yanıltıcı olabilir zira ben ergen üstü yaşları anlatır zannetmiştim , oysa kahramanlar yine 16 yaşlarında .

Aslında kitap tam bir distopya .

Kerem'e sormadım fakat öyle bir yerinde bitti ki mutlaka 2. si vardır diye düşünüyorum.

Her ne kadar 2.'yi okumak konusunda zamana güvensem de , Kerem'in eline düşersem zaman bile çare olmayabilir okuma aşkımıza :)

Bu arada çok okumuş sayılamasam da distopya türündeki bu kitaplara aşina olduğumu da inkar etmeyeceğim.

Her kitapta ayrı dünya , her kitapta farklı yetenekler , her kitapta muazzam hayalgücü olması çok ilginç geliyor bana.

Kerem'in kitaplarını okumaya devam diyorum o halde , 2 yarım seri ve zirilyon tane tek kitap bekler beni :D

Hep kitapla kalalım :D

14 yorum:

  1. Bu aralar etraf distopya kitaplarıyla dolu ama nedense içimden distopya okumak gelmiyor. :(. Size iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu,

      çok teşekkürler :) Evet distopya bu aralar oldukça revaçta :)

      Sil
  2. Bende uzun zamandır distopya okumuyorum. :) Bunu okuma listeme alabilirim o zaman teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP GÜNEŞİM,

      ben teşekkür ederim yalnız bırakmadığınız için :)

      Sil
  3. hayatımız olmuş distopya be kitap eylemicim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap,

      aynen , çok haklısın hatta okumaya başlarken benim de aklımdan geçen cümledir :D

      Sil
  4. Distopya'ya ayrı bir bağlılık var. Gerçeklik ve hayal arasında sıkışmış dünyalar olduğundan çok seviliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısanın Güncesi,

      belki de , bir de kolay okunuyorlar ve okuma hızımı acayip arttırıyorlar :D sevgiyle :)

      Sil
  5. Nedense seri olarak çıkan kitaplara mesafeliyim. Ama bir müddet böyle kolay okunabilen kitaplara da yönelmeyi düşünüyorum. Ahmet Ümit'in son romanı (tarih sevmediğimden ) çok yordu beni. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilhan Ucer,

      ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığınız için , okur olarak ta yorulduğumuz kolaya kaçtığımız olması normal geliyor bana , yok şu kadar kaliteli yok bu kadar edebi olsun iyi güzel de bazen de keyifli vakit geçirmeye , kafa dağıtmaya ihtiyacımız oluyor. Oğlumdan okuduğum kitapların hepsi seri ve genelde uzunlar ama yormadıkları için okuyorum ben .Yine de zorladıkları olmuyor değil.Saygılar...

      Sil
  6. okurum bunu. dex distopyalarına bayılıyom. ben de bugün, "kusurlu" yu aldım dr den hemen başladım, çok yeni çıkmış daha, o da iyi gidiyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,

      aaa kerem bir kaç zamandır kitap almıyor :D ama elimdekiler bitti de sanki :D

      Sil
  7. Kerem'in kitapları candır :)

    YanıtlaSil