4 Mart 2016 Cuma

20-BRIDGET JONES'UN GÜNLÜĞÜ- HELEN FIELDING


Çeviri:Bilge TURAN
1. Basım 2009
389 Sayfa


Reçete:

Kitap; absürt komedi.

Uygulama zamanları;

Sadece çok yorgun olduğunuz , düşünmek istemediğiniz , eğlenecek yer arayışlarınızın tükendiği zamanlarda okuyunuz.

Dikkat:
Çok mantıklı olanların ve edebi eser okumak istiyorum diye yırtınanların okuması tavsiye edilmez.


Uyarı:
Sigara içip her daim bırakmak isteyenler , kilo vermek isteyip kiloyu stabilize edememişlerin okuması sakıncalı ya da oldukça eğlenceli olabilir.

Not:30 yaş üstü ve bekar bayanlara kötü örnek teşkil edebilecek ifadeler kullanılmış olabilir.

Neyse gelelim işin realitesine , kafa dağıtayım az yeaaa , aman edebiyat edebiyat bıktım vallayiii, üff hep düşünmek te olmuyor beeaa , nidalarıyla veryansın ediyorsanız ya da bu gibi fikirler dile gelmese de aklınıza geliyorsa okuyun arkadaşlar.

Bazen hoş vakit geçirmek , okurken gülebilmek istersiniz ya, o zaman da okuyun.

Sigara kullananlara dayanamıyorsanız, 30 yıldır hala aynı kilodaysanız , acayip sağlam bir kariyeriniz ve mükemmel bir aileniz varsa ,çok çekici gelmeyebilir kitap.

Bu kitabı okurken herkes gülmeyebilir özetle , herkes eğlenmeyebilir.

Ben bekarlık dışındaki gel-gitli kısımları kendime yakın bulduğumdan gülerek , eğlenerek okudum kitabı .

Ancak lütfen uyarılarımı dikkate alınız , herkesin beğenemeyeceği ya da eğlenceli bulamayacağı türdür absürt komedi.

İşin ilginci filmi de varmış.




Not: Kitapta bir iki satır var , içinde Türkiye geçen ve beni acayip sinir eden lakin doğru olması yazılanların;  "acı ama gerçek kardeş" , dedirtmekte :(




24 yorum:

  1. Ne güzel bir kitap.Hemen gidip okuyasım geldi :)

    YanıtlaSil
  2. Ben filmini izlemiştim. çok da eğlenmiştim. kitabını da merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EMİNE ÖZTÜRK,

      ben de filmi izledim , kitabı okuduktan sonra filmde hiç bir şey yok diyorum :D

      Sil
  3. okurum ki ben bunuu :) insan hep kasıntı hep kasıntı okuyamıyor böyle kitaplara da ihtiyacımız var bazen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap ,

      aynen :D oku ki seversin belki de :D

      Sil
  4. İzledim filmleri. Kitabı da okurdum, tüh. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MEhtapveKitap,

      kitapları oku ki , filmde gösterilen kısım kitapta yazanlara kıyasla , devede kulak :D

      Sil
  5. "Filmi de varmış." yazmışsın. Filmlerini bilmiyor muydun? çok meşhurdur ve ben çok severim. İki filmi var. Kitapla ne kadar uyumlu bilmiyorum ama çok eğlenceli filmlerdir. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,

      hiç bilmiyordum hem de , yeğen dedi hem de izletti ama inan kitabı çok başka :D

      Sil
  6. Filmleri severek izlemiştim ama kitapları okumadım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dreamella_

      ama ya kitapta çok şey var ki , filmi de izledim neredeyse hiç bir şey yok :D

      Sil
  7. Darcy'e özenle bayılınır :D Nedense tüm Darcyler sevilesi oluyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAğıt Salıncak ,
      ama ya ben diğer adamı daha çok sevdim ki :D

      Sil
  8. Kitabını okumadım ama filmi eğlenceliydi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,

      kitabı daha eğlenceli , bence yani :D

      Sil
  9. filmi eğlenceliydi diye hatırlıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci ,

      kitabı da çok eğlenceli hatta filme çok basar :D

      Sil
  10. kitabını da filmini de çok seviyom ciciş bişi yaaa. bu oyuncunun yeni filmi var "wild" bak o da güzeeeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,

      bakarım da bunun 2. sini oku diyor yeğen filmini izleyecekmişiz du bakim :D

      Sil
  11. Ben yokken ne kadar çok kitap yayını yapmışsın sevgili kitap eylemi. Kaçırmışım hep.
    İki filmini de izlemiştim. Bir Bridget Jones olmayana gerçekten de tavsiye edilmez, eğlencesine belki... Kitapları da aynı nedenle cazip gelmedi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı ,
      aman tahtaya vuralım nazar değmesin zira uzun zamandan sonra okuma hızıma kavuşmaya çalışıyorum :D Bekarlık harici özelliklerimiz benzediğinden herhalde okumak keyifli geldi bana :D filmini beğenmesem de :D

      Sil