8 Mart 2016 Salı

22-ARJANTİN RÜYASI- TUĞRUL TÜRKKAN

1. Basım 2015
413 Sayfa



"Bilinci, inanmak istediği için inanıyor , bilinçaltı bilimsel bir şüphecilikle inanmıyor , onun da altı istemsiz düşünce ve davranışlarıyla Tanrı'ya düpedüz inanıyordu."

Kitap, adıma imzalı.

Daha önce 150 sayfa eksik ve başka bir isimle basılmış, sonra Türkkan hikayenin bitmediğine karar vermiş oturup kitabı yeniden yazmış .

Kitap samimi geldi bana hatta ; bir çift yeşil göz için yapılanlar mı , Kerem adı için mi cevabını veremem ama okurken sanki yaşadım hikayeyi.


Filmi çekilse muhteşem olur , hatta öyle ki yeniden senaryo yazmaya bile gerek yok , yönetmen kitabı okusun ve motor desin.


Ve izleyici kendini , kitabın kahramanı gibi Arjantinde buluversin.

Ve Kerem ile beraber Rosa Verde'nin peşine düşsün.


Sonu da , belki pek çok kişi için güzel gelmeyebilir  ama bence harika .

Bazı yerlerde fantazya hissedilir seviyeye gelse de , edebi dokundurmaları, ahlaka bakışı  ve hatta inanç sorgulamaları ile bugün en azından 10. basımda olması lazımdı.

Fakat güzel memleketimde olması biraz zor tabii, çünkü reklam az .

Bu memlekette her şey reklam .

Reklam =satış.

Yine de iyi yazarlar bir gün mutlaka değerini bulacak , tek sorun o bir günün ne kadar geç olacağı.



Türkkan'a teşekkür ediyor , yazım hayatının devamını diliyorum.

Sevgiyle , kitapla kalın .



22 yorum:

  1. Sanırım en kısa zaman da okumalıyım. Yayın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KİTAP GÜNEŞİM,

      ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığınız için, umarım beğenirsiniz :)

      Sil
  2. Eylemcim benim de çok sevdiğim bir kitap olmuştu, ilginç konusunun yanısıra edebi anlatımı, benzetmeleri ile çok keyif almıştım... sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,

      benden de sevgiler , sevmeni sevdim :D

      Sil
  3. isme imzalı olması ne kadar ayrıcalıklı kılıyor bir kitabı. keyifli okumalar dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerle Dans,

      isme imzalı kitaplar gerçekten çok kıymetli oluyor . çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Türkkan eğer bu yorumu okuyorsan kitabının bir kişinin daha okuma listesine girdiğini ogrendin demektir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah ÖZER,

      okumuştur belki de kim bilir :)

      Sil
  5. Kitabın kapağına ve pastayı servis ettiğin tabağa bayıldığımı söyleyeyim önce :) Yazarın kitabı yeniden yazması ilginç olmuş sen sevdiysen zaten okunacaklar listesine alınacak bir kitap kendisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek Dilek,

      güvenine teşekkürler , tabak eşimin hediyesi , hem bu bağlamda hem de tek oluşu çok değerli benim için o sebepten her zaman kullanmaya kıyamıyorum :D beğenmene sevindim. Kitabı da keyifle okumanı dilerim .

      Sil
  6. Merhaba, güzel anlatmışsınız kitabı. Özellikle giriş kısmı etlileyici. Bu ara okuma listem baya bi kalabalıkaştı. Yinede Arjantin rüyasını da eklemeliyim diye düşünüyorum. Emeğinize sağlık. Sevgiler.

    kurabiyecimiss.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra Ertuğru,

      sevgiler benden olsun :) umuyorum ki en az benim kadar beğenin.

      Sil
  7. hmmmm notumu alıyorum o zaman!;) pasta ayrı güzel, tabak ayrı güzel bu arada!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci,

      o senin güzelliğin ya :D umarım sen de benim kadar beğenirsin :D

      Sil
  8. Adına imzalı olması çok hoş :). Seni Haftanın Blogu seçtim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu ,

      ama çok mutlu ettin ki , çok teşekkür ederim :) sevgiler ...

      Sil
  9. Hızına yetişilmiyor kitap konusunda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne güncesi,

      teşekkür ederim , 6 ay sonra yeni yeni dönüyorum eski hızıma :) sevgiler...

      Sil
  10. bilemedim, kitapçıda önüme çıkarsa alırım :)

    YanıtlaSil
  11. Yazarımızın eline sağlık öyleyse.
    Kitleler tarafından beğenilmek çok da önemli değil. Az olsun öz okuru olsun sevgili Tuğrul Türkkan'ın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı,
      doğrusun da çok ta okunsun ya hatta çok ta okunun yani :D bonus olur

      Sil