6 Mart 2016 Pazar

21-GÖNDERDİĞİN MEKTUBU ALDIM- TARIK DURSUN K.


1. Basım 1999
230 Sayfa


"Seninle hiç kavga etmedik.Evlenelim ve kavga edelim."

diye yazar Tarık Dursun , aynı yıl eşi olacak Nermin Tok'a.

Kitap Nermin Hanım ve Tarık Dursun'un mektuplarından oluşmakta.

Evet gençler bir zamanlar insanlar mektupla haberleşirlerdi .:D

Tarık Dursun hayranlığımı blogun sıkı takipçisi iseniz biliyorsunuzdur , değilseniz de şu satırlar ile  öğreniyorsunuz.

Yerli yazarlar arasında çok ayrı bir yerdedir gözümde.

Her ne kadar ödülleri , ödüllü kitapları olsa da kıymetini bilemediklerimizdendir.

Aşk mektuplarını okumayı ya da insanların tanışma hikayelerini dinlemeyi de çok sevdiğime göre bu kitabı sevmedim demek ayıp olur.

Lakin bir şey , mesela Piraye'nin aşkından yanan Nazım'ın da aşkını sürdürememesindeki  gibi bir his, sanki o duygulu satırları yazan , muhteşem satırlara imzasını atan adamlar değiller gerçek yaşamlarında.

Ya da yazdıkları hisleri hissediyorlar mıydı gerçekten dedirten .

Ve yine feminizm damarımı kabartan erkeksi haller , Nermin Hanım'ın halinden anlamalar .

Kızıyorum  erkek yazarlara,  gerçek yaşamlarındaki hareketlerinden ötürü yine de okumaktan vazgeçemiyorum , kadınlarının onları sevmekten vazgeçememeleleri gibi.

Tarık Dursun'un erkek, aşık adam  halleri de öyle işte , azcık kızdırıyor ama sevmekten vazgeçiremiyor beni ..Ya da okumaktan yeniden Tarık Dursun'u.

Bütün kitaplarını okudum yazarın, çok eskiden .

Şimdi kitaplığıma kazandırma çabası veriyorum.

Ve bunun için edindiğim kitaplarını yeniden okuyup öyle koyuyorum kitaplarımın arasına.

Diğerlerine nazaran daha bir özenle .

"Seni öptüm unuttun mu?"
-Unutmadım fakat çok korktum.
Ellerini ellerimin içine almıştım.
-Avuçlarım ne kadar terliyordu, utanıyordum.
Seni öptüm
-Evet , beni sahiden öptün.Sana karşı koymadım değil mi?
Hayır , çünkü sen de beni öpüyordun."

28 yorum:

  1. Ben de çok severim bu tarz okumayıı :) ama hala güzel mektuplar yazan insanlar var, hem de hissederek yazanlar. Sadece onları bulması biraz vakit alıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi Poşet Kitap,

      gerçekten mi , bulduysanız sanırım şanslısınız :)

      Sil
  2. Mektup türünü seviyorum yaaa :D Sanırım bu adamlar, içlerinde yaşadıklarını hayata geçiremiyorlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,

      bence de :D aşk yazan ama yaşayamayan ya da yaşadığını gösteremeyenler gürühu :D

      Sil
  3. Daha önce hiç duymadım yazarın adını... Tavsiyene uyacağım, bakalım nasıl biri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah ÖZER,

      ben de bekliyorum o halde yorumunuzu :)

      Sil
  4. Ben nasıl okumamışım hiç ya çok teşekkür ederim beni Tarık Dursun'la tanıştırdığın için :) ♥

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menfi Ebru Taş ,
      ben teşekkür ederim , dikkate alıp postu okuduğun için :D

      Sil
  5. Yine hiç okumadığım bir yazar:( Türk yazarlarda bu kadar kötü olmamdan epeyce utanıyorum :( mektuplardan oluşan kitapları seviyorum ama konu aşk olmazsa daha iyi olur. acaba önereceğiniz başka bir kitabı (tercihen roman) var mı? sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,

      uzun soluklu kitapları yok ya da benim bildiğim yok , genelde aşk üzerine öyküleri var ...

      Sil
  6. Aşk mektuplarını ben de severim. İlk fırsatta okuyacağım tarık dursunu. Bu arada fotoğraftaki sağ twix mi sol twix mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz O.

      :) aynı soruyu yeğen de sordu , bilmiyorum ki , tek twix ti aldığımda :D

      Sil
  7. daha önce hiç okumadığım yazarlardan... not alıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EMİNE ÖZTÜRK,

      beğeneceğinizi umuyorum...

      Sil
  8. Teşekkürler çok güzel anlatmışsın, daha önce okumadığım bir yazardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dreamella_

      ben teşekkür ederim , yorumsuz bırakmadığın için :)

      Sil
  9. Hala tanışamadığım yazarlardan ama şu yazıdan sonra muhakkak okuyacağım.

    YanıtlaSil
  10. Ben severim Tarık Dursun'u. Ama bunu okumadım sanırım. Bol okumalı günler olsun.

    YanıtlaSil
  11. Normalde mektup türlerini pek sevemesem de cümle cümle bakıldığında etkileyici..

    YanıtlaSil
  12. tarık dursun k. ya da başlanacak, tamamdır;)

    YanıtlaSil
  13. ben de severim bunuuuu okursaaaam :)

    YanıtlaSil
  14. Nazım'ın o mektuplardaki aşkını sürdürememesine çok bozulmuştum sahi.
    Gerçek hayattaki hallerine yansımayan müthiş şeyler yazıyolar. Aynı hayal kırıklığı hissini yaşatacaksa bile bu aşkı okumak isterim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Yanı,
      hayal kırıklığı aşklarından yana değil de erkek tavrından dolayı daha çok ama Tarık Dursun okunur bence de :D

      Sil