13 Mart 2016 Pazar

24-DOLAMBAÇ - GERBRAND BAKKER

Çeviri:Türkay YALNIZ
1. Basım 2013
189 Sayfa


Yazardan okuduğum ilk kitap.

Ödüllü ;  2013 Independent Yabancı Kurgu

 Ödülü'

Ayrıca yazar da Uluslararası IMPAC Dublin 


Edebiyat Ödülü'nü kazanabilen ilk Hollandalı

yazarmış.




Kitabın kurgusu enteresan, giriş kısmındaki 


düğümler sayfalar ilerledikçe yavaş yavaş 

çözülmekte.


Betimlemeler dikkat çekici.


Hisler biraz bulanık . 


Olaylar biraz muğlak .


Fakat anlatımda öyle bir şey var ki , okurken 

kapılıveriyorsunuz.


Bazı yerleri öylesine sıra dışı ki , beni şaşkınlığa

 sürüklüyor.


Uluslararası ödüllü yazarı okuyuşum ilk olabilir


 ama son olmayacağı kanaatindeyim.



"Yeter bu kadar fantazya , aşk aşk bir yere 

kadar"


 dediğiniz bir dönemde iseniz , deli gibi edebi bir


 şeylere ihtiyaç halindeyseniz;

 okuyun.


Yoksa başlamayın derim .





10 yorum:

  1. O dönemde değilim. Ama aklıma yazdım. Bir gün o hallere düşersem okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur Tozu ,

      olsun ki , en önemlisi sizi mutlu eden şeyler okumak bazen :)

      Sil
  2. Okuma listeme aldım. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. İlk edebi krizimde bu olsun okunacak :)

    YanıtlaSil
  4. Bir yerde dursun o zaman, edebi kriz şart değil ya, bulanık hisler, muğlak olaylar severim ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adam Mutlu ,

      di mi ama , bakmayın siz benim kriz şart dediğime seviyorsanız okuyun :)

      Sil
  5. hımm bunu okusam iyi olacak o zaman :)

    YanıtlaSil