17 Nisan 2012 Salı

38-TRAVMA-STEVE HAMILTON

Çeviri:Ender NAİL
Koridor Yayıncılık
2011 Basım-400 Sayfa


Koridor Yayıncılık iyi işler yapıyor , Grimwood kitaplarını okuduğumda böyle düşünmüştüm.


Yanılmışım!Koridor bu kitabı basmakla, Steve Hamilton yazmakla harika bir iş başarmışlar.Bayıldım.resmen.Yani yok böyle bir şey.

Uzun zamandır okuduğum en harika kurgulardan biri diyebilirim.Aslında kitapta her şey  var .Yok yok!

Travma, Aşk, sadakat, cinayet, gerilim ve  çokça heyecan.

Kesinlikle filmi yapılmalı.Yapılmışsa ve haberim yok ise yazın lütfen , muhakkak izlemeliyim .

Bu arada kitap hakkında bilgi vermez ama bir cümle , altı çizilmişlerden ...

"Eğer göğsünde atan kalbin sana sevdiğin kişinin o olduğunu söylüyor ve sen hayatının bundan sonraki kısmını onunla birlikte geçirmek için bir şey yapamıyorsan...."

Cümlenin devamını siz getirin , kitapta bu cümle güzel bitmiş ama gerçekte ne düşünüyorsunuz?





17 yorum:

  1. ...hayatının sonuna kadar onunla olmak için çabalamaya devam edersin." ? bildim mi?:)

    YanıtlaSil
  2. tık ben de çok beğenmiştim ve bahsetmistim. :)

    YanıtlaSil
  3. ömür boyu mutsuzluğa mahkumsun demektir:))))

    YanıtlaSil
  4. o kadar güzel yani! çok merak uyandırıcı bir yazı olmuş :) listeye ekleyelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. Bak işte bu yoruma sevindimm.Bende edinmiştim bu romanı.Kısa süre sonra okuyalım o zaman.Tanıtım için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Ben de mimin var canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen bakıyorum , teşekkürler:)

      Sil
    2. Teşekkürler canım:)
      Linkini yazmamışım:
      http://moonlightcat13.blogspot.com/2012/04/mim-koleksiyonu.html

      Sil
  7. mim işlemi tamamlanmıştır sevgili kitap eylemcisi;)

    YanıtlaSil