12 Nisan 2012 Perşembe

36-UMUDA DOĞRU-FRANK MCCOURT



ANGELA'NIN KÜLLERİ II

Çeviri: Neşe OLCAYTU
Epsilon Yayınları
2009 Basım- 392 Sayfa


Angela'nın Külleri adıyla başlayan Mccourt'un otobiyografisinin devamıdır...

Otobiyografi sevmediğimi söylediğimde beni yalancı çıkaran ilk kitabın ardından , bu konudaki fikirlerimi alt üst eden Mccourt'un gençlik ve yetişkinlik dönemlerini kapsayan bu  kitabı da  , gözü yaşlı  bitirdim. 

Bence muhakkak okunmalı ve ilk kitabın yorumuna yorum bırakan arkadaşlarımdan duyduğum kadarı ile 3. 'sü de varmış kitabın, onu da kesinlikle edinmeliyim diye düşünüyorum:)



12 yorum:

  1. paylaşım için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. kitaplığımda okunmayı bekliyorlar...ön ilgi için teşekkürler:)) çok bekletmem artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , gerçekten okunmalılar:)

      Sil
  3. 1. kitabın filmini izleyip bu kitabı okudum muhtesemdir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmini izlemedim ama izleyeceğim ilk fırsatta:)

      Sil
    2. çok ağlarım ben o filmi izlerken:((mendil bulundur derim:)

      Sil
    3. bana da gerekir kesinlikle , sulu göz müyüz ne???

      Sil
  4. Bir ben beğenmedim heralde bu kitabı, yani beğenmedim değil de ilk kitaptan sonra, Frank'ın çok daha farklı olacağını düşünürken, yaptıkları beni hayal kırıklığına uğratmıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm evet olabilir, bu kadar kötü şeyler yaşayan birinin daha aklı başında hareket etmesi beklene bilir ama yazarın kafa karışıklığını anlamaya çalışıyorum, özgürlük isterken evliliği tutsaklık gibi görmesi ne yapacağına bir türlü karar verememesi de yaşadıklarıyla alakalı gibi geliyor,açıkçası üçüncüyü sabırsızlıkla bekliyorum:)

      Sil
  5. 22-23 yaşlarımdaydım sanırım okuduğumda. Çok etkilenmiştim ve her iki kitabını da okumuştum.
    Bence de okunmalı bir kitap.
    keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, 3. yü sabırsızlıkla bekliyor olacağım:)

      Sil