5 Nisan 2012 Perşembe

33-KRALLARIN ÇARPIŞMASI II- GEORGE R. R. MARTIN

Çeviri:Sibel ALAŞ
Epsilon Yayınları
2011 Basım - 478 Sayfa


Taht Oyunları'nın devamı niteliğindedir.(3.Kitap)

Aslında Taht Oyunlarını okuduktan sonra çok farklı bir kurgu diye düşünmüştüm, ana karakteri olmayan kitap olur muydu ki??

Ya da ana karakter ölünce romanın bitmesi gerekmiyor muydu??

İşte bu seri kalıpları yıkacak türden ve ben 3. kitabın sonunda bu seriye fena halde kafayı takmış vaziyetteyim.

Daha kaç kitabının çıkacağını bilmiyorum ama kendilerine bir bağımlı buldular er-geç seriyi tamamlamayı düşünüyorum:)

Sevgiyle kalın....


11 yorum:

  1. Kitaplarını okumadım ama dizi filmini izledim ve yeni sezonu dört gözle bekliyorum.
    Yazdığınız gibi ana karakter yok... olaylar şöyle olacak derken yanıltabiliyor....
    Keyifli okumalar.

    YanıtlaSil
  2. MRW: bu seriyi biz de okumadık, bir kaç blogda hem iyi hem kötü eleştirilerini okumuştum. siz iyi not verenlerin tarafındasınız :)

    bu arada ne kadar kısa sürede bitiriyorsunuz kitapları imreniyoruz size :) üstelik hem anne, hem ev hanımı, hem doktor, hem öğretmen, hem kütüphaneci, hem ahçı, hem ayakkabı bağlayıcı, hem kitap okuyucu.. :) :) nasıl vakit buluyorsunuz yaa! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir yorum olmuş evet nasıl okuyorsunuz ya:)

      Sil
    2. MRW:üstelik hem anne, hem ev hanımı, hem doktor, hem öğretmen, hem kütüphaneci, hem ahçı, hem ayakkabı bağlayıcı, hem kitap okuyucu.. :) ben bir yere yazmıştım galiba böyle bir şey ama nereye hatırlayamadım :)

      çabuk derken, bense hep neden daha hızlı okuyamadım , keşke daha hızlı ve çok okuyabilsem diye hayıflanıyorum:)
      anlatayım o halde azcık:)mesela hiç gerekmese de 6 da kalkıyorum ve kahvemi alıp 7:30a kadar okuyorum okumadan evden çıkmam , :)hiç okuyamamışsam gün içinde yatmadan da muhakkak en az 40 dk okumaya çalışırım , kitabına göre daha da uzayabilir bu süre ....
      Ha bir de hiç tv izlemiyorum , ama hiç...:)Çok nadir (hafta da en fazla 2)kelime oyununa bakıyorum ...

      Sil
    3. Kitap Cumhuriyetim:) yukarıdaki yorum geçerli , hayatımda tv yok , ne kadar çok zamanımızı aldığını ,ancak izlememeye başladıktan sonra anlıyorsunuz...

      Sil
  3. Ben de henüz Taht Oyunlarını okuyamayanlardanım..En kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
  4. Dizi vasıtasıyla tanışıp, kitabı da okuma listesine sokanlar arasında ben de varım. Şu an serinin 5 kitabı yayınlanmış, -Türkiye'de 2. kitap 2'ye bölünerek çıkartıldı, yani şimdilik 6 kitap var elimizde- ancak yazar serinin sıradaki 2 kitabının isimlerini de açıklamış. Şuradan biraz daha bilgi sahibi olabilirsiniz: http://www.22dakika.org/yazi/degeri-dizisi-sayesinde-bilinen-bir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum bilgiler için, seriyi tamamlamaya çalışacağım:)

      Sil
  5. http://drycfc.blogspot.com/2012/04/kozmoda-sponsorlugu-ile-hediye.html
    kozmoda işbirliği ile cekılıs düznlıyorum beklerım

    YanıtlaSil