25 Nisan 2012 Çarşamba

39-İMKANSIZ AŞKLAR EVİ-AUDREY NIFFENEGGER

Çeviri:Sibel Akyel ERALTAN

Epsilon Yayıncılık
2010 Basım-454 Sayfa

Yazarın okuduğum ilk kitabı Zaman Yolcusunun Karısı idi ve gerçekten farklı ve ilginç bir kurgusu vardı.

Bu kitabın da onun kadar ilginç olacağını düşünmüştüm çünkü yazarın gerçekten farklı bir hayal gücü vardı.

Aslında kitabı beğendim ancak sanki bazı kısımları zorlama gibi geldi, yani bambaşka bir yerde de bitebilirdi, yine de farklı ve ilginç bir ikiz karmaşası vardı.

Dediğim gibi yine de güzeldi ve hafızasına güvenenlerin kesinlikle okuması gereken bir kitap, çünkü kim kimdi diye düşündüğüm ve hafızamı zorlayan bir şeyler vardı:)


10 yorum:

  1. Adları aklımda tutamadığım için kitabın konusuna bile bakmaya gerek duymuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bende sevmiştim bu kitabı ve bitişinde biraz problem vardı dimi :) sende aynı şeyi düşünmüşsün. Fakat gelişme kısımları çok çok güzeldi, bir insan öldükten sonra eşini,sevdiği kişiyi o şekilde görmeye asla tahammül edemez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen özgeciğim, bir de gerçekten problem bir son , biraz daha erken bitirebilseymiş çok farklı bir kitap olabilirmiş, ilginç bir konu yakalamış çünkü:)

      Sil
  3. hımmmm bilmiyorum bak bunu.
    atlattın beni.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oleyyy:))şaka yahu olur mu öyle şey , ben de ne kadar kitabı atlıyorum bazen bir bilsen:9

      Sil
  4. Merhaba, Kitaplaşalım mı? etkinliğinde biz eşleştik,
    size mail gönderdim, fakat yanıt alamadım...
    bir de buradan ulaşmak istedim...
    iletişim kurabilirisek sevinirim:)
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen dönüyorum , kusura bakmayın, kaç gündür yoktum (malum 23 nisan tatili:)ama hemen dönüyorum:)

      Sil
  5. Zaman Yolcusu'nun karısını okumuştum ve çok sevmiştim fakat nedense bir türlü elim gitmiyor bu kitaba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eee biraz daha gitmese de olur aslında konu güzel ama fazlaca irdelenmiş ya da kullanılmış sanki azcık gizemli kalsaydı iyi olurdu:)

      Sil