30 Nisan 2012 Pazartesi

TİYATRO SİMURG:ADI YEŞİLÇAM

BELKİ DE TÜRKİYE
Mehmet Esatoğlu’nun yazıp yönettiği oyunda Ali Yıldırım, Aydan Cömert, Bilgesu Ataman, Emre Roni Işık, İnci Bilaloğlu, Hale Üstün, Mehmet Esatoğlu ve Yusuf Şahin değişik rolleri paylaşıyor.








Bu akşam da arkadaşların daveti üzerine oğlumla tiyatroya gidelim dedik, 


ancak oyundan 


1- bu yaş çocukla gidilebilir miydi ki???(acaba çocukları getirmesek daha iyi mi olurdu)


2-(oyun için ise)Sanki , yani, evet evet cümleleriyle çıktık..





Yetişkinlerin izleyebileceği bir gerçek hikayesi , biraz da yeşilçam, sizin oralardan da geçerse, gidin derim:)


Süresi bir hayli uzun olan (2 saat kadar)oyundan çıktığımızda , in cin top oynuyordu ancak biz lahmacun yemeği tercih ederek, oyunlarına eşlik edemedik:)

4 yorum:

  1. ödülünü gördün mü?
    :)

    YanıtlaSil
  2. Gece gece ne güzel gitmiştir lahmacunlar afiyet olsun =) Tiyatronun yeri benim için bambaşka olduğu için hemen yazıya atladım =)) Özellikle şu günlerde sanatçılar zor bir dönem geçiriyor.Güzel günler göreceğiz diye umut ediyorum. Bu arada İstanbul'da çok güzel çocuk oyunları oluyor. Ufak kuzenlerimi götürüyorum çok keyifli vakit geçiriyorlar. Bu taraflara yolunuz düşerse size bilet almaktan memnuniyet duyarım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh çok teşekkür ederim:)Tiyatronun yeri ayrı ancak işte çocuklarla gitmek hafta için tam gün okul olunca zor oluyor:)Aslını isterseniz hep öyle diyoruz hiç zorlamıyoruz şartları:)Neyse düşündüğünüz için çok çok teşekkür ediyorum:)gerçekten yani öyle böyle değil çok çok etkilendim:)çok teşekkür ediyorum:)

      Sil