2 Nisan 2012 Pazartesi

32-ŞAH MAT - MARIO MAZZANTI

Çeviri:Güliz Akyüz YILDIRIM
Sonsuz Kitap
2011 Basım- 512 Sayfa


"Basit bir kurgunun , ustalıkla gizlenmiş ve hazırlanmış bir sistem içerisinde farkına varılması pek mümkün değildir."

Kitabı özetleyen , son cümlelerden biri.Gerçekten basit bir kurgu ile bu kadar güzel bir polisiye gerilim yazılabilirdi.Kurguya satranç karışması da bana özel bir zevk verdi...

Son dakikaya(sayfalara) kadar katili tahmin edebilmem mümkün olmadı.

Seviyorum ben böyle , tam buldum dediğimde yeniden başa dönüp hiçbir şey bulamamış olduğumu anladığım cinayet romanlarını.Katil kaçıyor , hem polisler hem bütün kahramanlar ama özellikle ben arıyorum :))

Güzeldi...





20 yorum:

  1. Sıradaki kitabım :)

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı gördüm gördüm almadım keşke alsaydım tam benlik:)

    YanıtlaSil
  3. Elinde olup da okumadığım kitaplardan okuayacağım.Yeni polisiye kitapları paylaştım bende belki hoşunuza gidenler olur bloğuma beklerim:)

    YanıtlaSil
  4. TANIŞTIĞIMA MEMNUN OLDUM:)
    ÇOK HOŞ PAYLAŞIMLAR
    :)
    BANA DA BEKLERİM.

    YanıtlaSil
  5. bende alıcam bu kitabı izmit kitap fuarını bekliyorum :)))

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ettiğim bir kitap.
    Katilin kolay kolay bulunamaması iyi olmuş...

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle okuyacağım...

    YanıtlaSil
  8. Benim de elimde, sırada bekliyor :)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,
    Araştırmamızın ilk aşaması sayenizde tamamlandı. Cevaplarınız da (yorumlar da) açıldı. Tekrar teşekkürlerimi sunarken başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir polisiye, cinayet romanı okumak istiyorum bir ara. Referans aldım bu güzel tanıtımı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. okumayı düşündüğüm bi kitaptı. senin olumlu yorumunu dikkate alıcam kesinlikle. tarafımdan takip ediliyorsun dikkatlice bilesin:)))

    YanıtlaSil