16 Nisan 2012 Pazartesi

MİM


Sevgili Irosh ve Kitaplari  Mim'lemiş beni, defaat le dediğim gibi bu mim olayına ayıldığımdan ve bayıldığımdan kendisine sonsuz teşekkürler ediyorum....


Gelelim sorulara:


1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?

Bu soruya hangisi diye cevap vermek isterim, 
1-Ev Hanımlığı-Bazen
2-Annelik-Sonsuza Kadar

2) Dilediğin meslek miydi? 

Hayır canım kesinlikle değildi, ve aklıma bile gelmeyecek bir şeydi meslek olarak ev hanımlığında kalmak , ancak şikayetçi de değilim halimden ,hiç yoktan iyidir:)

3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun? 

Yalnız yaşamak bugüne kadar müdahil olabildiğim bir durum değil, ama tercih hakkım olsaydı da ilişkiyi tercih ederdim...

4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?

Yalan söylemek için tatsız durum beklemeye gerek yok, her daim söylerim , bildiğin yalancıyım yani:))))

5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?

Hayır genelde yerli tercih ediyorum:))Ya okulda hangi dili öğrendin diyorsan  İngilizce ama neredense Yunanca'ya ve İtalyanca'ya takıntılıyım, öğrenmeden ölmeyeceğim:))

6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veya yurt dışına gitmek istiyor musun?

Rüyamdaki evde oturuyorum , 3 yıldır :))Taşınmak istemiyorum, mümkünse cenazem bu evden kalksın istiyorum çünkü taşınmak çok zorrrr....

7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?

Gerekiyorsa, şaka şaka her zaman:)

8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?

Yok , aslında hayvanları hiç ayrım yapmadan (antenli böcek hariç) severim ama aktif katılımcı olamadım hiç...Antenli böceklerin üstüne bilerek basmıyorum ayrıca , tamamen tesadüf:)))

9) Televizyon ve filmleri sever misin?

Hayatımda belki de en sevmediğim şey tv, haftada en fazla iki defa sadece Ali İhsan ile Kelime oyunu izlerim onun dışında açmam:)Ama sinemada ve film dersen , bayıla bilirim:)

10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?

Var Sigara kötü bir huyum ama bırakmak istemiyorum bir de çok konuşmam ama onu da bırakmak istemiyorum:))

11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?

Hayır, çünkü ben çok şanslıyımdır, büyük ödül bana çıkar diye korkarım:))

Ben  de mimi 
1-Pınar'a
2-Alkım'a
3-Greta'ya
 gönderiyorum , umarım kabul ederler:)








10 yorum:

  1. Tam seni mimliyordum ki bi baktım mimlenmişsin zaten:)) cevapların çok eğlenceliydi, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım, çok teşekkür ediyorum, düşündüğün için:)

      Sil
  2. iki huy cevabında da kendimi gördüm, sigara ve çok konuşmak, ikisini ben de seviyorum yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maya'cım canım yani bu kötü huylara sevinilmez ama nasıl sevindim anlatamama, yakın mıyız ki , görüşürdük:)sevgiyle...

      Sil
  3. 1-4-6 çook sırıttım.
    :)
    5-6 mim oldu yetişemiyom valla.
    geçende mimlemiştin.
    mim fırtınası esiyo.
    :)

    YanıtlaSil
  4. şimdi gördüm, en kısa zamanda yanıtlayacağım.
    çok sevgiler;)

    YanıtlaSil
  5. geç de olsa cevapladım :)

    YanıtlaSil
  6. cevapların çok keyifliydi teşekkür ederim beni kırmadığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ne demek kırmak , keyifle , her zaman:)

      Sil