7 Nisan 2012 Cumartesi

34-ZAMAN ÇARKI-KEN GRİMWOOD

Çeviri:Ender NAİL
Koridor Yayıncılık
2012 Basım-298 Sayfa



Kitabın orijinal adı Elise, Zaman Çarkı da güzel ama sanki kitap için doğru bir ifade değil.

Kitabı genel olarak beğendim.Vampir olmayan ama ölümsüz bir bayanın, ölümsüzlük hikayesi.Yani Elise'nin.

Kitabın kapağındaki notta da belirtildiği üzere sonsuza dek yaşamanın ödül mü, ceza mı olduğuna cevap aranıyor.

Bence ceza olur bu ölümsüzlük olayı bana , hiç istemediğim şeydir sevdiklerimden sonra yaşamak ya da en sevdiklerimin ölümünü görüp yaşlanamamak.





10 yorum:

  1. Kitap kapak tasarımı pek hoşmuş.
    Bence de ceza olurdu.
    Sevgiler:)
    Mutlu pazarlar:)

    YanıtlaSil
  2. Önemli olan güzel bir ömür yaşamak.
    Ken Grimwood'un tarzını sevmiştim, bakalım bundan da keyif alacak mıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş keyif alarak okursun en az benim kadar:)

      Sil
  3. Kitabı merak ediyordum güzel mi diye . Kesin alıcam tam bana göre kitap . :)

    YanıtlaSil
  4. Nedense bu kitap Sil Baştan'ın devamı gibi görünüyordu gözüme. Konu ölümsüzlük ya ismini de ona benzetmeye çalışmışlar gibi.
    Ama konu ilginç gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sil baştan da aynı yazarın ya belki ondan olabilir, ama devamı değil:)biraz da kitaplar kapakları çok benziyor ondan da olabilir, sevgiler...

      Sil
  5. Ben şu anda Uyuyana Kadar'ı okuyorum ya da okumaya çalışıyorum diyelim. Çünkü hiç beğenmedim. Kitap, kütüphaneme girecekler listemde değildi zaten ama kitapçıda gözüme çarptı ve oldukça iyi reklam yapıyorlardı; almış oldum bir kere. Aynı şekilde zaman çarkını da kütüphanemde olması gerekenler listesine eklemedim. Ancak merak ediyorum acaba iyi bir kitap mı, okunmaya değer mi? Siz ne dersiniz? Tavsiye eder misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuza baktım biraz, acaba siz ne tarz kitaplar seviyorsunuz diye, zannediyorum Grimwood'un zaman çarkını okudunuz, tarz aynı diyebilirim, kütüphaneme koyulacak - koyulamayacak diye ayıramıyorum ki kitapları ben , bana göre hepsi farklı ve her türden kitap edinirim, ayrım yapamam yani ama muhakkak almalısınız da diyemem:)Bilmiyorum yardımcı olabildim mi??

      Sil