13 Nisan 2012 Cuma

SİNEMA GÜNÜ



Bu haftaki sinema günümüzde "Gri Kurt " vardı, ben aslında severim böyle yaşam mücadelesi verilen filmleri.

Aslını isterseniz film daha önceden izlediğim başka bir filmi andırıyordu, o sebepten sanki olacakları anlatmaktan başka bir şey yapamadım film boyunca, sonu farklıydı sadece ki ben mutsuz sonları(beklenmeyen) hem kitaplarda, hem filmlerde seviyorum , bu da filmi benim için izlenebilir kıldı.

Ama öyle sahneleri var ki resmen koltuklarımıza mıhlandık:)İzlenebilir bir film , yaşam mücadelelerini sevenler için:)


17 yorum:

  1. Filim seyretmeyi çok severim.Özelliklede sinemada.Bende esenin gibi mutsuz sonları sevmiyorum.(Gri Kurt)Paylaşım için teşekkürler.
    Güzel haftasonları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız ben mutsuz sonları severim, yani izleyicinin beklentisiyle ters orantılı onları :)

      Sil
    2. Hı pardon:(olabilir.İlginç.Dayanamıyorum ben mutsuz sonlara.Gündem hep mutsuzlukla dolu ama filimlerle kıyaslamak yanlış olur tabiki!Filim başka bir dünya.Genelde hayal gücüne bağlı.Korku filimleride seven var.Korku filim izlesem,o gece evdekilerin başına bela olurum:))
      Sevgiler:)

      Sil
  2. İzlemeyi düşünüyordum ama çokta emin değildim, bu paylaşım süper oldu^^ Teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim,ama kararınız yorumdan sonra olumlu mu olumsuz mu bilmek isterdim:)

      Sil
  3. paylaşım için teşekkürler :) izleyebilirim yarın evdeyim ne de olsa :)

    YanıtlaSil
  4. Geçen hafta online izledim. Çok etkileyiciydi gerçekten. Harika bir filM. Bu arada Titanic 15 yıl sonra tekrar sinemalarda. 15 yıldır tekrar sinemaya gelmesini bekliyor ve izlemek için çıldırıyoruuuuuuuuuum! :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa ben de bekliyorum onu ya ama henüz bize düşmedi, düşer düşmez izlemeyi planlıyorum...

      Sil
  5. ben de geçenlerde izledim bu filmi, çok heyecanlıydı. daha önce (filmde de bu filmden bahsediliyordu, gerçek bir olaydan uyarlanmış) uçakları düşen bir futbol takımının yaşam mücadelesini izlemiştim, o da çok korkunçtu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zannederim bena da o filmi hatırlattı ama sadece hatırlattı , aynı değildi çünkü:)

      Sil
  6. pek tercih edilmemeli derim yine de

    YanıtlaSil
  7. oldukça güzel bir film.. ama buna benzer bi film vardı o cok daha güzeldi...the way back ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galiba benim hatırladığım da o filmdi, zaten tam da hatırlayamadım ama çok benziyordu:)

      Sil
    2. evet evet :) o filmde zaten gerçekten alıntı idi.sibiryada geciyodu .rusların sebepsiz tutukladığı mahkumlar...

      Sil