12 Nisan 2012 Perşembe

Keyifli Mim

İşte yine ve yeni bir mim, tekrar tekrar söylemiş olacağım ama mim olayına bayılıyorum:)
Hem okumayı hem yapmayı:)
Bu defa da Eren mimlemiş beni, kendisine kocaman teşekkür ediyorum:)
1.Yemek olsam ne yemeği olurdum?
Ya ben yemek olmasam içecek olsam olmaz mı?Ha ne dersiniz çünkü yemek yemeği de severim ama beni en çok anlatacak şey demli bir bardak çay ya da okkalı bir Türk kahvesi olurdu diye düşünmekteyim:)


2. Müzik aleti olsam ne olurdum?

Çok sesli bir alet olurdum herhalde, konuşmayı bu kadar sevdiğime ve insanların başını şişirmekten acayip keyif aldığıma göre ...Mesela sesi uzaktan hoş gelen bir şey var ya işte ondan:))


3. Araba olsam hangisi olurdum?

çok hayallerimi süsleyen bir araç ama beni de tarif etsin, şöyle güvenilir bir 4*4



4.Aylardan hangisi olurdum?
Karlı bir ay olmak istiyorum yaaa..Kar istiyorum, üşümek ve sıcacık bir çay için ölmek istiyorum:))



5.Ayakkabı olsam hangisi olurdum?

Gerçek bir ayakkabı tutkunu olarak cevap veriyorum, hepsini isterdim , her tür olur yani ama şöyle hanım hanımcık ayakkabılara da bayılıyorum:)


6.Kıyafet olsam hangisi olurdum?

eh o ayakkabının üstüne bu mont olayım bari:))Kombinsiz de duramam dermişim:)
7.Renk olsam hangisi olurdum?
Pembe olmasam olur mu bu kadar pembenin arasına tek renk siyah , melankolikliğimi de hatırlatsın:)



8.Hayvan olsam hangisi olurdum?
Bütün hayvanları severim ama köpek olurdum herhalde , kitaplardan sonra en sadık dost değil mi??


9. Şu anda okuduğum kitabın 137. sayfasında ne var?

Şu an okuduğum kitap 110 sayfa, ama bir sonraki okuyacağım Travmanın 137. sayfası:
"Bir saat daha geçti.Hava hala serinlememişti.Bir derece bile."


Şimdi sıra geldi birilerine dokunmaya , yapmak istemeyenler lütfen zorunlu hissetmesinler:)Ama yapsalar da iyi olur hani:)

1-hypo

9 yorum:

  1. düşündüğün için çok teşekkür ediyorum.
    çok feminen bir mim olmasında dolayı bu işin içinden nasıl çıkacağımı bende tam bilemiyorum:)
    biraz materyal tolmamam lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. topla bakalım, dominant yapın siz de efendim:))

      Sil
  2. Teşekkür ederim canım, aldım mimi. Akşama cevaplayacağım. ;)

    YanıtlaSil
  3. Keyifle okudum, cok guzeldi, cevapladigin icin ben tesekkur ederim, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ediyorum , dediğim gibi keyifti, ben teşekkür ediyorum, düşündüğün için...

      Sil
  4. Keyifle okudum...Güzel ve eğlenceli cevaplardı.Bende ayakkabı tutkunuyum:))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel aynı zevkleri paylaşmak, teşekkür ediyorum:)

      Sil
  5. Çok keyif alarak okudum.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil