1 Mayıs 2015 Cuma

39-BERABER YÜRÜTTÜK BİZ BU YOLLARDA-YILMAZ ÖZDİL


1. Basım 2015
331 Sayfa

"Tarih boyunca böyle propaganda savaşı görülmemişti .Dini siyasete alet eden politikacılar , devlete hakim olmaya çalışan dinciler , rüşvete doymayan tipler , gözünü para hırsı bürümüş iş adamları kamu görevini yapmayan basın yüzünden , hangi gizli servislerin oyuncağı olmuştuk, belli değildi."

"Türkiye tüm bu kepazeliklere rağmen hala ayakta durabiliyorsa , memur Teoman gibilerin sırtında duruyordu."

"Boşuna dememişlerdi...
At koşar, baht kazanır,
Adalet bekleyen, nah kazanır!"

Yılmaz Özdil ne yapsın , O da harfleri yürütmüş! :)

6 yorum:

  1. Bu kitap ve benzerlerini içinde yaşadığımız dönemi ibretle hatırlamak için almalıyız diye düşünüyorum... her ne kadar okurken bunlar nasıl başımıza geldi diye çok rahatsız olsam da... ben de Mahrem'i (Barış Terkoğlu, Barış Pehlivan) okumayı düşünüyorum... sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Gül Akça,

      Mahrem'i ben de okumak istiyorum açıkçası , fakat cidden sarsıyor bu tip kitaplar , belki de yaşananların hepsinin 2 günde okuyup , 2 günde ve toplu olarak karşılaştığımız için. sevgiler benden ...

      Sil
  2. Toplumsal belleğimiz öylesine zayıf ki unutulmaması gereken şeyleri de unutuyoruz.Yılmaz Özdil'e teşekkürler, sayesinde bilgileri depoluyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Makbule Abalı,

      gerçekten bilgi deposu gibi Özdil'in kitapları , bugünlük değil , ömürlük...

      Sil
  3. hımmm hiç okumadım daha ama annem seviyo çok bi de zülfüyü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,

      biliyorum annenin sevdiğini :) annene selam olsun , bir de Zülfü severlere...

      Sil