1 Mayıs 2015 Cuma

40-YILAN KARDEŞLER-CHARLES GILMAN

*Lovecraft Ortaokulundan Hikayeler #2

Çeviri:Mesut TIĞLI
1. Basım 2014
172 Sayfa

abm yayınlarından hediye gelen kitaplardan 2. olanı da okudum , bitti.

İlk kitap için lütfen TIK!

TIK yazısına tıklayıp , ilk yorumumu okudunuz, okumadıysanız da yapacak çok bir şeyim yok tabii.

Ne demişim orada "6. ve 7. sınıflar için uygun" .

Değil-miş,aslında ilk kitabı 6 ve 7. sınıflar okusun da siz (ergenliğini tamamlamış olduğunuz göz önüne alarak yazılmıştır buradaki 'siz') direkt 2. kitabı okuyun.Zira  2. kitapta o ürpertici hissin yerini yavaş yavaş korku almaya başlıyor.

Hatta benim gibi azıcık ödlekseniz, eni konu korkabilirsiniz .

Her ne kadar punto büyük , sayfa az olsa da, tadı damağımda kalsa da bence hikaye asıl 2. kitapta güzelleşiyor.

Hatta bu kitabın  sonu müthiş :D

Resmen ters köşe oldum yahu :)

Keşke şöyle 300-400 sayfalık bir kitap olsaydı :D

3. ve 4. kitap edineceklerim arasında.

Kesin :)



10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. @MehtapveKitap ,

      sen alma canım , sen azcık bekle :D

      Sil
  2. Hiç korkamayacağım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Gül Akça ,

      korkmayabilirsiniz ama şaşıracağınız garanti :D

      Sil
  3. MERHABA :) BLOĞUNUZU YENİ KEŞFETTİM , TAKİBE ALDIM ... KİTAP BLOGGERLARINI BEĞENEREK TAKİP EDERİM...ÇOĞU KİTAPLARIMI DA BU ŞEKİLDE ALIRIM. FAKAT ELİMDE KİTAP PEK BULUNMAZ BENİM , HEDİYE EDERİM OKUDUĞUM KİTAPLARIMI... :( BENİM BLOĞADA SİZİ BEKLERİM GELİRSENİZ ÇOK MEMNUN KALIRIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Sevimli Hobi Dünyası ,

      gelirim :) hoş geldiniz...:)

      Sil
  4. lovecraft'ın kendisini okusana biiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,
      lovecraft ta mı var ? dur Kerem'e sorayım :D

      Sil
    2. yaa ben yazmıştım yaaa, h.p. lovecraft, gelmiş geçmiş en büyük gerilim korku gizem yazarı. efsane o yaaa :) ilk yazar o fantastikte :)

      Sil
    3. @deeptone,

      hee , dur ya temam ama ya korku diyorsun korkuyorum ki :)

      Sil