30 Mayıs 2015 Cumartesi

49-THE 100- KASS MORGAN

Çeviri: Arın ZENGİN
1. Baskı 2014
297 Sayfa


Kitap yine Kerem'den.

Yine tam bir distopya.

Bir Başına'nın ardından bu kitabı okuyunca bazı benzer tarafları olduğunu fark etmek kolay oldu.

Çocuklar , dünyada yaşam savaşı .

Bu kitap tek değil ,serinin kaç kitaptan oluştuğunu bilmiyorum  fakat Kerem 2.'yi de okudu.

Şu zamanlarda bu konular, çocukların ve gençlerin ilgisini çekiyor sanırım.

Uzay , başka yaşamlar , yeniden dünya gibi.

Kitap 297 sayfa fakat punto büyüklüğü dikkate alınmalı, kolay okunabilen , anlaşılabilen tam bir ergen distopyası.

Buraya post girmeden hakkında ne yazılmış , kimler okumuş diye bakmadım fakat kitabı sanal alemde çok fazla gördüğümden blog tur yapmıştır diye düşünüyorum.

Biten dünya, uzayda yaşam ve suçlu 100 çocuk ,  dünyada yeniden yaşamı keşfedebilir mi?

Gerçekten ilgi çekici konu ve iyi anlatım, bir de kapak olayı ilginç:D


36 yorum:

  1. Punto büyüklüğü artık benim için de çok önemli. Listeye aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Hayat İzlerim , Kitap sesleri ,

      oldukça iri puntolu bir kitap ve rahat bir günde okunur :D

      Sil
  2. Distopya sevmem,ama denerim. Kerem'den bir sürü kitap okuyon sen ya. Blogu incelemedim,kim ki bu Kerem? :) Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Aslı Seymen ,

      Kerem benim oğlum oluyor , yaşı 14 :D kitapları ve bilgisayar oyunlarını seviyor , bir de sanırım yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyor :D ben teşekkür ederim...

      Sil
    2. Allah bağışlasın. Benim annem benim okuduklarımı okumaya kalksa nasıl olur çok merak ettim. :)

      Sil
    3. Tarzlarımız uymuyor. :D Ayrıca ben Türkçe okuyorum tüm kitapları,o bu dili pek o kadar da iyi bilmiyor. :)

      Sil
    4. Dil konusu sorun olabilir gerçekten, ben seviyorum gençlerin okuduğu kitapları , hem merak ediyorum hem de keyif alıyorum okurken😀 sevgiyle kalın

      Sil
  3. Ben bunun dizisini takip ediyorum epeydir, kitabı gördüm ama okunacak çok kitap olduğu için diziyle sınırlı tutup tasarruf etmeye karar verdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Gül Akça,

      evet dizisi de varmış , :D en iyisini yapmışsınız , sevgiyle...

      Sil
  4. rahat okunan kitaplara dalmak istiyorum,
    zira şu an altı yüz sayfalık küçük puntolu bir kitap okumaktayım ve epey yorucu oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @maviye iz süren ,

      inan aynı durumdayım arada 2 kitap bitti , gece yarısı çocukları bitemedi , kitap 500 sayfa ama rahat 1500 sayfa olurmuş. Hatta o kadar tasarruf etmişler ki bazı yerlerde noktalama işaretlerini bazı yerlerde kelime aralarındaki boşlukları bile değerlendirmişler , :D , bazen kolay okunan kitaplar gerçekten güzel oluyor , zira sadece o kitabı okusam herhalde 1 hafta boyunca başka kitap alamayabilirim ve sıkıntıdan ölebilirim :D

      Sil
  5. baksana distopyalar moda olduğuna göre ve ergenler de sevdiğine göre geleceğimiz hakkında herkes karamsar o zaman de mi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,

      belki de zaten umut edilecek ne kaldı ki deep...

      Sil
  6. Evet , bir tur grubuna dahilken biz tur yapmıştık ilk çıktığında. Ben de severek okudum, hatta dizisini de düşündüm ama önce kitaplar bitsin diye bulaşmadım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @MehtapveKitap,

      zaten herhalde şu anda 2. de piyasada ve çok okunuyor değil mi , dizisini düşünmedim ben ama Kerem izlemiş biraz , gerçi 2. den sonra kitaplarını okumak için diziyi bıraktığını söyledi .İzlediği dizinin kitabını okuyamıyormuş ta kendileri :D öpüyorum , sevgiyle...

      Sil
  7. bir çay kaşığı tuz demeyi unutmuşum ayol bravo kız sana :)))

    yandaki kola popcorn ve sinema benim hayatımın özeti gibi yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,

      tahmin ettim ben unuttuğunu da şaka olsun diye yazdım , okuyorum ben yazılarını ya gerçekten yani , okumadan alta yorum yapamıyorum henüz :D

      Sil
    2. aferin sana hep öle ol he miiiii :)))

      Sil
    3. aslında zor oluyor biliyon mu , şööööyle bir göz gezdirsem , gezdirebilsem daha iyi olacak fakat olmuyor , olamıyor:) aferine layık olmaya çalışıyorum efem :D

      Sil
  8. sen zamska ve bi arkadaş daha okumuştum instada :) zamska sordu bana sona :) bi arkadaş röportaj yapıyo benimle bugünlerde blogda. yakında yayınlıycak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya artık kesin ve net yanıtlarsın orada ha,senin blogunda mı yayınlanacak :D, ne mevzu be kardeşim , ee hangimiz doğruydu , la beni kandırdın mı yoksa :)

      Sil
    2. yok bakalım o arkadaş yayınlıycak da ben de yayınlarım bakalım. kesin ve net yanıtlamadım. sen haklısın ama sende kalsın :) yani şundan, şimdi site açtım ya ordan da mail yazıyolar, ergen kız mısın yaşlı teyze mi filan diye. ben de bu konunun gündeme gelmesini istemiyom yaaa ondan işteee :) diyorum ki arkadaşlara farketmez işteee :) arkadaşlar kafasında yerleştirince nolcak yazılarım mı değişcek. ben de bunu anlamadığım için bu konuda konuşmuyom. ondan yani. yoksa sakladığım bişi yok ki :)

      Sil
    3. ya aslında bana da söylemeyebilirsin yani zaten çok kendinden bahsetmek istesen kişisel blog yazarsın dimi ama fakat insanlar için çok mühim bu işler , ben de tesafdüfen eski yazılarından birinde yine böyle bir mevzu geçmişti diye , ilkzamska da işte hitap cümlesini görünce aslında bana ne değil mi :D slında senin ergen olman ya da yaşlı teyze sanılman normal çünkü hikayelerinden çok fazla bu tipte karakter var , bir de ben mesela senin yazılarını lk okumaya başladığımda , sanırım milattan önceydi , çello çalan kızı sen sanmıştım , :Dsonra öğrendim hikaye olduğunu sen şimdi hatırlamayabilirsin mevzuyu ama ben kendi hayatından kesit diye yorum yazmıştım , sonra sen hikaye deyince de bir hayli utanmıştım , daha önceki yazılarını okumamıştım çünkü .

      Sil
    4. ivit ivit oluyo öle şeler de, zaten, benim takıldığım şu, sana bişi demiyom ki ben zaten, hani arkadaşlar var, zamska da değil o da çok iyi biri yazılarımı da okur hep filan, bazıları var, gelmez yorum yapmaz okumaz ama gelip sorarlar, kız mısın diye. ben de diyom ki ben önemli değilim yazılarım önemli. bunu anlatamıyom bi türlü işteee :)

      Sil
    5. biliyorum yahu ben de hiç üzerime alınmadım :D ilkzamska iyidir gerçekten , anlıyorum ben seni , diğerlerine anlatmakla zaman harcama ki zaten değmez , senin yazılarına kıymet vermiyorsa sana da kıymet vermez bence , kendini anlatmasan bile onlar senin parçan ki çok kıymetliler bence :D

      Sil
    6. oleeeeey neşelendim yaaaa :)))) teşekkür ederim :)

      Sil
    7. sen hep neşeli ol deep , sana yakışıyor , :D teşekkür edecek bir şey yazmadım ki hakikat bu :D

      Sil
  9. Kerem'inde maşallahı var.Kimin oğlu canım:)Güzel kitaplar seçiyor anlaşılan tam benlik bir roman daha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kitap Cumhuriyetim ,

      boynuz kulağı geçermiş derler , bizimki o hesap oldu Kerem'le :D darısı başınıza :)

      Sil
  10. tivitırda buldum seniiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni her yerdeyim deep , kolay ulaşılan cinsten :D e göremedim ben seni , twitterda da mı takip etmiyorsun kimseyi :D

      Sil
    2. seni takip ediyorum neden görmüyon ki.

      Sil
    3. gördüm :D bildirim olarak gelmedi de ondan :D

      Sil
    4. tamam ya ilk sen gördün valla :D

      Sil