4 Mayıs 2015 Pazartesi

41-BAŞAR BAŞARIR-TEKLİFİNİZLE İLGİLENMİYORUM







1. Baskı 2013
180 Sayfa



"Bekleme boşuna .Eskidendi o.Çok zaman önce bitti annen."



"Sevgi ek alınca , ek alıp türeyince yeni bir şeye dönüşür, sevgi-li olur. Ama bitişik olmak başkadır, birleşik olmak bambaşka."

"Kalemden büyük silgi lazım bana.Derdimi öyle dosdoğru diyemem . Habire silerim ben."

"Ve bilinecek ne çok şey olması hayatta .Benim bi bok bilmemem.İyi bi şey diye sürekli bunu söylemeleri yüzüme karşı."


*************

İlk olarak bilmeniz gereken şey ; kitabın 2014 yılı Yunus Nadi Öykü ödülünü almış olduğu.

Mühim bir ödül çünkü.

Başar Başarır ismini , bu ödülden önce duymamıştım sanırım. 

Fakat çok enteresan bir tarzı olduğunu kabul etmeliyim .

Kitap öykü kitabı ancak her öyküsü roman taslağı gibi.Yani bana hissettirdiği bu.


Sanırım bir tane daha kitabını okumadan sevip sevmediğime karar veremeyeceğim .

Öyle bir his ki, kitabı okuyup bitirdikten sonra;  çok harika bulmak ile nefret etmek arasında karar vermek gibi.

Kesinlikle bir kitabı daha okunacak ama . 

Çünkü gerçekten enteresan öyküler bunlar:)


*Seher 

*Müzedeki Çocuk

*Teklifinizle İlgilenmiyorum

*Fotofiniş

*Drakula

*Yuh Deveci

*Distolcüler

*Anam Ateş Babam Kor

*Hangi Şeyler





8 yorum:

  1. Seninle tanıdım şimdi ve çooook merak ettim... Okuyacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kahve Yanı,

      yorumunu merakla bekleyeceğim :) Umarım seversin...

      Sil
  2. ismini duymuşam fegat okumamışam gardaş :))

    YanıtlaSil
  3. hemmmm :) alıntılar çok hoş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deeptone,

      hikayeler de güzel deep , fakat herkes sevmeyebilir ama sen seversin bence :)

      Sil
  4. Enteresan öyküleri severim.Ancak buna ne zaman sıra gelir ki:) Teşekkürler tanıtım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kitap Cumhuriyetim ,

      valla o sıraları bana sormayın , elimdekileri mi , Kerem'inkileri mi yoksa yeni çıkanları mı okuyacağımı şaşırdım :D

      Sil