21 Mayıs 2015 Perşembe

46-BU ROMAN O KIZ OKUSUN DİYE YAZILDI- ENVER AYSEVER

1. Baskı 2014 Eylül
15. Baskı 2014 Ekim
295 Sayfa

"İşte ölüm böyle beklenir.Çarpışan arabalarda kahkaha atarak oyuna dalan çocuğun , sürenin dolduğunu bildiren zili işitmesi gibi !"

"Sevgili , henüz sevgili olduğunu bilmiyorsa , bu eksik sayılır mı?"

"Çocuk masumluk demek!Bir o kadar da çaresizlik. Beceriksizlik..."

"Uzak memlekettir çocukluk.Aniden fark edersin; kurabiyeler, ev işi yemekler, özgürce sokulduğun komşu haneleri bir bir uzağa düşer."

"Sana;
Bir anda insanın yaşamına girip , sonsuz yer edinmeye kimsenin hakkı yoktur.Ya da şöyle demeliyim aslında, eğer ben istemeseydim, sen ne denli çabalarsan çabala, şu anda yaşadığım kafa karışıklığını sağlayamazdın.Bazen gülünç olmayı göze alır insan .En çok kendime gülerim ben.Büyük büyük laflar edip , ardından aptalca bir filmin olmadık yerinde ağlarım mesela ."

"Bacaklarım titriyor, lanet olsun!Teninin kokusunu nasıl da kazımışım ruhuma .Bir anda!"

"Düşünen insan , hele aşıksa , asla iyileşemezdi."

"Ne kadar küfür ediyorum Yaradan'a bilsen!Yaratmasaydın beni bunca denetleyeceksen!"

********************

Enver Aysever adının üzerinde yazması bile , okumak için bir sebep bu kitabı.

Bir de böyle deli isimli kitaplar yok mu, nasıl merakta bırakıyor insanı.

2 ayda 15 baskı yapınca haliyle hemen okumayı istediğim , çabucak edinmeye çalıştığım buna rağmen  uzun zaman kitaplığımda nazlı nazlı durmasına izin verdiğim kitaplarımdan biriydi.

Ben bu kadar çok satan ve döneminde herkesin elinde görülen kitapları okumayı erteliyorum bir miktar, çünkü o zaman keyfi katmerli oluyor , bir de hem çok beğendim hem nefret ettim diyeni duyduğunuzdan beklentiniz sıfırlanıyor.

İyi ki bekletmişim dediğim kitaplardan biri oldu.

Zira edinir edinmez , beklentim zirve yapmışken okusaydım eminim bu kadar memnun kalmayacaktım.

Bu roman sanki gerçekten bir kız okusun diye yazılmış, gerçek bir hikayesi var mı bilmiyorum , bu postu girmeden kitap hakkında ne yazılmış diye bakmayacağım çünkü.

Roman yazılmış lakin öyle pembe dizi kıvamında bir anlatımı yok , daha çok bir film senaryosu gibi .

Zamanda geri dönüşlerle , aykırı bir aşk .

Keşke dedirten de bir sonla bitti ya , en sevdiklerimden .

O kız okur mu bilemem ama bu romanı siz muhakkak okuyun.

Bu romanda;

 klasik bir aşk var ama anlatım tarzı ve sonu muhteşem .

Bir sonraki Enver Aysever kitabı , tarafımdan sabırsızlıkla beklenecek:)





Postu girdikten sonra kitap hakkında nette arama yaparken bakın ne buldum :)


14 yorum:

  1. Bu romanla ilgili çelişkili yorumlar var demişsiniz ya geçen gün bir okuyucu "Bu romanı sadece o kız okusun. Siz okumayın, ben hiç beğenmedim." yazmıştı :-) Siz de beğendiğinizi yazmışsınız. En güzeli kendim okuyup karar vereyim:-)

    Bu arada sizin de değindiğiniz gibi kitabın ismi muhteşem. Son zamanlarda en çok hoşuma giden kitap ismi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şule uzundere, kesinlikle kendiniz karar vermelisiniz :) çünkü beeni çok göreceli bir kavram ben genele pek uymam da , o sebepten beğeni konusunda asla kriter sayılamam :D evet değil mi , ismi süpermiş :)

      Sil
  2. Enver Aysever'i çok severim bu kitabını da çok merak ediyorum :)
    kitabın ismi de çok hoşuma gidiyor.
    okuduklarına, kitaplarla oluşturduğun o büyük deryadan yansıyanlara hayranımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @maviye iz süren,

      ah çok teşekkür ederim :) kitap bana göre iyiydi fakat herkesin beğeneceğini düşünmüyorum zira genel olarak çok okunan fakat çok ta eleştiri alan kitaplardan biri bu, aysever yeni kitap ta çıkarmış yaa, napsam ben daha bunu yeni okuyabildim :(

      Sil
  3. Şahannnneeee :)
    Sabah sabah kulağımın pası silindi... Yeniden beni kitaptaki hislerime götürdüğün için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Oytunla Hayat ,

      ben teşekkür ederim yalnız bırakmadığın için , sevgiyle...

      Sil
  4. Kitap hakkında hiçbir fikrim yok ama ismi çok ilgi çekici gerçekten :)

    YanıtlaSil
  5. hımmmmm kitapçılarda hep görüyom ne zamandır ben de okuyum diyom ama demek ki zamanı gelmedi. sevmişsin. ben de severim diye düşünüyodum zağten :)

    YanıtlaSil
  6. ismi yüzünden benim de dikkatimi çekmişti bu kitap, listeme ekliiim o zaman:) şarkı da çok güzelmiş bu arada!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kitap sevinci,

      gerçekten güzel hem şarkı hem kitap :D ama herkes sevmeyebilir tabii , yine de belirteyim yani :D

      Sil