24 Kasım 2022 Perşembe

KIZIL TEPE - JAMIE MCGUIRE/ AMNEZİ- JENNIFER RUSH/ NICHOLAS SPARKS - THE RETURN

Nisan ayından kalanlar , yazılamayanlar, blogda kendine bir türlü yer bulamayanlar...

"Dünyanın sonu herkes için zor bir süreçti. Özellikle de çocuklar için. "

Gerim gerim gerebilecek bir kitap arıyorsanız, distopya seviyorsanız, popüler roman okumak ilgi alanınıza giriyorsa bu kitap sizin için yazılmış.
Çok önce okudum, sevdim. 




"Eğer geçtiğimiz sene bana bir şey öğrettiyse, o da sonumuzun sadece tek bir şeye yol açtığıydı: başlangıç..."






                                                      
" Onun için ölürüm dediğimde ciddiydim."

Altered serisinin 1. kitabıdır.  Bu kitap için bir itiraf :
Kitabı kolay okuyacağım kanaatiyle ve ipadde yeri boşalsın artık gayesiyle okudum. Ve tabii her "popi " genç-erişkin kitabında olan şeyler ile bir macera sürükleyiciliği havasında okurum dedim ama maalesef öyle olmadı. 
Sebep kitap demek  doğru gelmiyor, Nisan ayına özel, yılın diğer aylarından daha hassas bir zaman yaşıyorum ve bu hassasiyet okuduğum/ izlediğim her şeyi etkiliyor. 
Üzgünüm,  keşkelerle iyikilerimin kapışıp, gidenlere sebep bulamama, gittiklerine ikna olamama zamanlarımın uzadığı,  kısa olan ömrümün 2 senesini bu şekilde harcadığım için.  Kimseyi çok sevmeyin, sonra yokluklarının acısına katlanmak zor oluyor. 
Kitap okuyun, tabii ki ille bu kitap için demiyorum ama muhakkak okuyun. Her şeyden vazgeçseniz bile okumaktan yılmayın.  


 


Bir Nicholas Spark hayranı olduğumu duymayan varsa şimdi okusun :)
Hiç Sparks okumayan varsa Defter'ini okusun, okumak sevmez ise The Notebook izlesin. 

Fakat bu kitabı pek tabii bir Defter değil ama kötü de değil, benim İngilizce'den okuyabileceğim kadar kolay, bu anlamda İngilizce okumak istiyoruz ama kolay okunan bir şeyimiz yok diyenlere bu kitap uyabilir, uymaya da bilir :D
Haydi kitaplarla kalalım :)


 

16 yorum:

  1. Distopya sevemiyorum pek, konudan ziyade yazarların üslubu nedeniyle bana hitap etmiyor. Genç kurgu da uzak durduğum bir tür. Sonuncuyu duymamıştım, yazarı bilmiyorum bir bakayım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emaneti,
      aslında ne sevdiğiini bilmek çok güzel, bir bakışta hemen eleyivermek okuyabileceklerini, ben çok maymun iştahlıyım okumak konusunda :) Neyi yeni görsem ekliyorum okuma listeme sonra böyle her türden little little in to the middle oluyor :D

      Sil
  2. Nicholas Sparks Defter'i 1,5 ay önce okudum ve çok sevdim, filmini çok önce izlemiştim ve mükemmel kitap da filmde:))) Son kitap daha çok ilgimi çekti, benimki algıda seçicilik:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      ahaha olsun ki algıda seçicilik güzel şeydir :)

      Sil
  3. Her zaman bulur değişink kitaplar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun harikalar diyarı,
      ya az önce başka bir arkadaşa da yazdım, okumak konusunda ya da ne okuyacağını bilmek konusunda bir miktar arızalıyım :)

      Sil
  4. the notebook arada bir izlediğim filmlerden, bıkılmıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      bir zamanlar ben de öyleydim ama sonra başka kitaplar, başka filmlere takıldım :) Always izledin mi, So ji Sub oynadı hem de yapımcılığına katkısı oldu.

      Sil
  5. Nicholas Spark'tan sadece bir kitap okudum. Kitaplarıyla her zaman yolumuz kesişmiyor ama filmlerini severek takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      filmleri ile kitapları birbirini çok tutuyor genelde o sebepten çok kayıpta olduğunu düşünmüyorum, :)

      Sil
  6. O nasıl açıklayıcılık öyle ola da bilir olmaya da bilir. Hızınıza yetişebilene aşk olsundur. 2 yıl hikayesi her şeyden çok ilgimi çekti. Bilmem neden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir garip şeyma,
      uzun ve hüzünlü bir hikaye, anlatırız bir gün inş ;)

      Sil
  7. Jamie McGuire'in başka bir serisini okumuştum ama bu ara distopya havamda değilim. Nicholas Sparks olarak da Defter'i değil ama başka bir kitabını okumuştum hoş bir havası var yazarın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      seversin Defter bir klasik hiç yoksa izlemeni dilerim, Jamie iyi yazıyor ya da okutuyor kendini :)

      Sil
  8. İlkay,
    ya evet bir kitabı her yerde görünce insana bir bezginlik gelmiyor değil:)

    YanıtlaSil
  9. Aylık özetleri okumak keyifli oluyor Eylem'cim, dopdolu bir ay olmuş yine, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil