5 Kasım 2022 Cumartesi

BLOGGERLAR TOPLAŞTIK

    O büyük gün gelip çatmış ve Kızılay Kızılay olalı böyle harikulade bir toplaşma görmemişti. Bu harikalık kalabalık oluşumuzdan değil, birbirimize olan samimiyetimizden mütevellitti.

Neredeyse 10 senelere varan blog yazarlığımız ile bu  yazma, okuma, gezme ve anlatma ortak paydaşları bizi sanal alemin bir tık üzerine taşıyıp, yakinen ne kadar  tanış olduğumuz ve  bu tanışıklığın gerçelde ne kadar hissedilebileceğinin deneyimlenmesiydi bu buluşma. Pek candan, bir o kadar mutlu eden bir tanışma toplantısıydı.

İki eksik, bir fazla derken aslında çok fazla reklam ve tanıtım olmadan ancak 9 kişinin bir araya gelişine,  azlıkta iletişimin daha kolay olmasına ve buna mukabil samimi bir muhabbet ortamı oluşmasına vesile oldu. Bu demek değil ki daha fazla olmamız samimiyetsiz olacak, bir sonraki toplaşmaya katılın ve bu samimi ortamı bizlerle paylaşın dileriz sevgili blog yazarları :)


Bu buluşma iştirakçilerinden:


 blog dünyasında eskiden beri tanıdığım biriydi ama Ankara'ya gediğimden beri benim için bu şehri çekilir kılan bir dost kapısı oldu. Her şey için teşekkür ederim.


uzun zamandır sanalda arkadaşım olup, akademik anlamda yazılarından çok faydalandığım
 biriydi,  fakat bu kadar samimi olabileceğini bu toplantı ile öğrendim, samimiyet en kıymet verdiklerimdendir. 
Teşekkür ederim.


bu etkinlik bahsini duyduklarından beri canla başla duyurmaya çalışıp,  ve uzakları yakın ederek yola çıkıp, yanlarında bu harika hediyeler ile geldiler. Ne kadar samimi olduklarını daha önceden deneyimlemiş olmama rağmen yüz yüze görüşmek  bir başka mutluluk oldu benim için. 
Teşekkürler arkadaşlar.





daha önce kitap hediyeleşmesinden mütevellit birbirimizden haberdar olup, blog yorumdaşlığımız ile bilinirliğimizin gerçek hayatta tezahür edişiydi bu toplaşma. 
Katıldığın için teşekkür ederim.


blogunun takipçisiyken donanımına hayran kaldığım, yaptığı gezilere imrendiğim biriyken, toplaşmadan haberdar oluşuyla derhal katılma isteğinin samimi yansımasını bulduğum biri oldu toplaşmada.
Tüm yoğunluğuna rağmen zaman ayırdığın için teşekkür ederim.

saat konusu biraz kakafoniye gelmiş sanki ama sonunda seni de aramızda görmekten ve tanımaktan memnun olduk ,
teşekkürler zaman ayırdığın için.

VE 

eskilerin blog yazarı, şimdilerde instagram paylaşımları ile aramızda olup, ilk görüşmeye rağmen samimiyetini bütünüyle hissedebildiğim ender canlardan biri olduğun için
teşekkür ederim.

Evet arkadaşlar son söz ;
daha önce de blog yazarlarının bulunduğu toplaşmalara katılmış deneyim sahibi, yıllanmış bir blogger olarak diyebilirim ki en kasıntısız, en samimi, en iletişimi kolay blogger toplantısı oldu. Bir sonraki buluşma için İstanbul olabilir dedik, canlı yayın yapma programlarından bahsettik, yeni kitap çıkaracak arkadaşların kitap tanıtımları için toplanabilmekten bahsettik ama,
 bir gezi düzenlemesi ya da bir başka vilayete çıkarma da yapabiliriz, neden olmasın :)
Bu ekipten iyi bir sinerji elde edilecek gibi geliyor bana :)
Sevgiyle, saygıyla, samimiyetle nice buluşmalarımız olsun arkadaşlar.







 

44 yorum:

  1. Harika insanlarla mükemmel bir gün geçirdim. Düşünen, organize eden,. Hediye hazırlayan ve katılan herkese teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Selam güzel insanlar çevresini de güzelleştirimiş. Bir arada olmaktan mutlu oldu. Sizleri tanımak iyi geldi bana. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Sıcağı sıcağına yazmışsın, harika. Bence de senceydi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,
      ya hemen yapıyorum ya da sonsuza kadar susuyorum, huyumu da biliyorum :D Canımsın

      Sil
  4. Çok güzel görünüyor. Fotoğraftakilerin kim olduğunu soldan sağa yazarsanız bizde uzaktan tanışmış oluruz:)) devamını diliyorum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      soldan sağa:)
      -blogdedektifi,blogmahallesi(Sinan),
      -mavikalemdekiler(Nagihan),
      -arakolpa(Süleyman) ,
      -birgaripşeyma(Şeyma),
      -kitapeylemi(Eylem),
      -dahamutluyuz (Yurdagül),
      -dikkatçekiyorum(Abdullah),
      -parıldayançiçek(Zehra),
      -kitapkeşfim(Gamze)

      Sil
  5. Muhteşem bir buluşma olmuş. Artık bir sonrakine... 😂😇✨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem CAn,
      ama bir dahakine muhakkak bekleriz :)

      Sil
  6. Yaaaaa bu nasıl bir yazı böyleeee hepimize tek tek teşekkür etmişsin. Eriyorum şu an. İyi ki geldim iyi ki sizinle tanıştım. Çok çok mutluyum gerçekten nagihan ablama beni çağırdığı için ekibe de beni dahil ettikleri için sonsuz teşekkür ediyorum burdan da. Kim görecek olsun belki görülür. Sevgiler en kocamanından. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birgaripSeyma,
      görülür niye görülmesin, sen yaz, sen katıl yeter ki :) sevgiler hoş geldin :)

      Sil
  7. Ben kısaca yazdım bu yazıyı sen ise ayrıntılı ve ne kadar da nafi yazmışsın.Çok mutlu oldum ben de sizlerle tanışmaktan.Nice buluşmalara inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül ÇElik,
      inş ya, yeni buluşmalarımız olsun lütfen, gerçekten çok mutlu ettin beni hem geldiğin için hem bu kadar samimi olduğun için, harikasın :)

      Sil
  8. ciciler toplanmışşş :)

    YanıtlaSil
  9. Çok ama çok güzel bir gündü:))) Çok mutlu oldum sizleri tanıdığıma, yakından gördüğüme, sohbet edebildiğime:))) Keyifle oku, küçücük bir hediyeydi:))) hepimizden tek tek söz etmişsin, buna ayrıca teşekkür ederim:)))) Elimizden ne gelirse yapmaya hazırız, bu buluşmaların devam etmesi dileğiyle:)))) Hep beraber toplanıp gidelim her yere, çook güzel olur:)))) Çok tatlı bir yazı olmuş:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      ya etmem mi her biriniz harikaydı ki, ben de çok mutlu oldum seni tanıdığıma :D evet bu işbirliklerimiz karşılıklı devam edecek bence de :) sevgiyle...

      Sil
  10. Sizleri böyle yakından tanımak beni inanın çok mutlu etti. Bu ve bunun gibi etkinlikler her zaman çok güzel olmuştur. Ben yolda gelirken çok mutlu geldim ama giderken gerçekten çok üzüldüm. Böyle oturduğumuz da sanki sabaha kadar gidecek sandım.

    Boşuna demiyorum bi mesaj uzağınızdayım diye 🤣 Uzaklar bi mesajla yakın olur. Yeterki çay var diyin gerekirse uçarak gelirim 🤣🤣🤣. Çok ama çok mutlu oldum katılan herkese çok ama çok teşekkür ederim.🤗

    Bir sonraki buluşmaya mutlaka her blog yazarını beklerizzz 🤗🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SinanGCL,
      gerçekten de bu sohbet uzayabilirdi :D sanırım bütün bloggerlar memnun ayrıldı ve bunun değerini ölçecek alet henüz icat edilmedi :) Çay mevzusu ince çizgimizdir, inş nice çaydanlık başı muhabbetlerimiz olsun, bir sonraki buluşmaya seni 2 hatta 3 kişi olarak görmek isteriz :) 3. olan sağlıkla gelsin inş :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim,
      pek güzel oldu hakikaten :) Uzaklıkları bahane etmeyin bir sonraki buluşmaya katılımınızı bekleriz :)

      Sil
  12. Gelmeyi, sizlerle tanışmayı çok istediğim bir etkinlikti ama kısmet olmadı:( Bir sonraki seferlere inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      kulaklarınız çınlamadı değil, bit sonrakine muhakkak ama :)

      Sil
  13. Nice keyifli buluşmalarınız olsun...

    YanıtlaSil
  14. Blog Mahallesi umarım devamlı bir proje olur ve mahalledeki bu buluşmaların da devamı gelir. Tebrikler ilk buluşmaya katılanlara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rehitu,
      umarım sizlerin de katılacağı nice Mahalle buluşmalarına.

      Sil
  15. Ay resmen kıskançlık damarlarım kabardı. Bende bugün girip Ankaralılar toplaştı bizim neyimiz eksik İstanbul kalkın ayağa çağrısı yapmayı planlıyordum bu da üzerine gaz oldu bana. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      keşkelerimizden biri oldunuz efenim, bir sonraki buluşmaya diyelim, evet siz de bir çağrı yapınız belki biz size katılırız :D

      Sil
  16. Ne güzel bir etkinlik olmuş. Böyle görünce imreniyorum ama gerçekte biraz durgun ve sessiz biri olunca hiç internetteki gibi değilsin derler bana, o yüzden biraz çekiniyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet,
      aslında internette ya da bloggerlar olarak sadece samimiyetimizden eminiz, ön yargılarımız olmadı kimseye karşı, çekinilecek bir şey yok :) gelin lütfen:)

      Sil
  17. buluşma düzenleme fikri çok hoştu gerçekten, güzel de katılım olmuş hepiniz çok eğlenmişsinizdir umarım :)

    YanıtlaSil
  18. Ne güzel olmuş Eylem'cim, imrendim size, çok da güzel yazmışsın, eline sağlık, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      teşekkür ederim, bir gün birlikte olacağımız bir buluşmayı da yazalım :)

      Sil
  19. Darısı biz İstanbul'lu bloggerlara Eylem'cim 🙏🏻💐
    Buradaki samimi ortamın buluşmada da sizlere geçtiğine o kadar eminim ki... Daha nice sohbetlere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Satır arası,
      teşekkür ederiz, darısı İstanbullu bloggerların başına :D inş birlikte bir buluşma yazısını da yazarız :)

      Sil
  20. Yaaaa, çok güzelsiniz. Kim akıl ettiyse iyi ki etmiş. Eskiden hatırlıyorum çok fazla blogger buluşması olurdu ama son yıllarda yapılmıyordu. Devamı gelir umarım. Hepinizi selamlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      değil mi eskiden daha çok toplaşırdık :D Bir Adana çıkarması yapabiliriz sen de bir toplaşalım dersen :D

      Sil
  21. İnstagramda görüp çok mutlu olduğum buluşma :) Orada olsam kesin katılırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      İstanbul'un ev sahipliğini yapabilirsin Handan'ım, geliriz tee buralardan :D

      Sil
  22. Görüşmeye gelmek isteyip şartlardan dolayı gelemeyen ben:) bir başka bahara diyelim.. çok güzelsiniz:)

    YanıtlaSil