2 Kasım 2022 Çarşamba

MAYIS- HAZİRAN- TEMMUZ -AĞUSTOS VE EYLÜL

 HATTA EKİM :)

    Bu posta toplama mı dersiniz, kolayına kaçma mı, özet geçme mi, belirsizliğin binlerce tonundan biri mi? 

Bu kadar seçenek arasından seçmek zor olmasa gerek. 

Fakat bu hususta detaya girmeden evvel ;

BLOGGER BULUŞMASI 

5 KASIM CUMARTESİ

KIZILAY MODA CAFE

SAAT 12.00

ANKARA

Gelirseniz, uğrarsanız seviniriz :) 


    Gelelim postumuza pek kıymetdar sevdiceklerim, takip etmeye üşenmeyip arada bloğa gelenlerim, ne yazsa okurum diyenlerim ve gittiğimi zannedenlerim, buradayım efendim yine yeniden. Çok güzide bir bestekarımızın da dediği gibi "yıkılmadım ayaktayım   ":) icra edeni de Mahsun Beyefendiydi sanırım ve fakat çok ta net hatırlayamadım:)


    Şimdi pek haklı olarak benim  kıssadan hisse kaç aydır burada olmayışımın teferruatını paylaşmam lazım geliyor ama inananları inandıkları inandırsın bende o kudret şimdilik yok.

    Tabii dönüp daha önce yazmayı istemedim değil nitekim instagram hesabımda daha aktif olduğum aylar oldu, orasının da ayrı tadı kaçtı kabul ama burası da her ay yazılacak gibi değildi :=)

Fakat kürkçü dükkanı misali bu tilki yine yuvasına döndü:)



    Bu post üstten bir toz alma gibi olsun istiyorum bilhassa geçtiğimiz aylarda okuduğum ve paylaşmayı çok istediğim halde paylaşamadığım kitapları bırakıyorum aşağıya, içlerinde okuduklarınız, okumak istedikleriniz, okumak isteyecek kadar yorum yapıver dedikleriniz varsa bir yorumcuk bırakmanız kafidir. Pek tabii ayrı kaldığımız aylarda sizlerin de neler yaptığınızdan haberdar edilmek isterim, yorumlarınızda birazcık  bahsediverirseniz pek şahane olabilir . Sevgiyle, sağlıkla, umutla kalın lütfen :) 

   




22 yorum:

  1. Son ikisi hakkında bilgim var ama diğerlerini senden dinlemek/okumak isterim. İlgi çekici görünüyorlar. :)
    Benim kendi içinde yoğun ama anlatmaya gelince boşluk gibi geçiyor günlerim, arada kaldık biraz anlayacağın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      sanki anlatmak ta anlamaya tabii değil mi, bir de artık ne kadarının paylaşılabileceğini daha mı fazla düşünüyoruz ne :)

      Sil
  2. Şarkının söz yazarı Mustafa Topaloğlu.Orinjilai şöyle:Yıkılmadım ayaktayım hala aynı duraktayım😂😂Sonrasında Mehsuun abeniz alıp yıkılmadım ayaktayım dertlerimle başbaşayım yapıyore😂😂😂
    Hoşgeldin ki,özlendin:)
    Vurmuşsun Capon edebiyatının teline teline😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı,
      aynı duraktayım mı, bu arada Rusça "Durak" salak demekmiş(TMI), :) ahaha bunca ay zaman geçince bir-iki Capon da düşüyor nasibimize, Uzak Doğu hassas çizgimizdir biliyorsun, Kore olur Çin olur , Capon mükodur :)

      Sil
  3. umarım çok eğlenirsiniz buluşmada :) ilk kitap neymiş bir bakayım ben ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      eğlendik çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Hoşgeldiniz, ben sizin Ankara'da olduğunuzu bile bilmiyormuşum:))
    Kitaplardan okuduklarım Üç İstanbul ve Hayvan Çiftliği her ikisini de sevmiştim. Tanizaki'nin bu kitabını bilmiyordum yazarı çok severim bakacağım., siz nasıl buldunuz? Mişima'da ise Bereket Denizi dörtlemesinin son iki kitabını okuduktan sonra diğer kitaplarına geçeceğim, yani umarım:) Keyifli okumalar Eylem Hanım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      1.5 yıl kadar oluyor buradayız Gül Hanımcım, bunun 6 ayında hiç 1 yılında da ara sıra yazdığım göz önüne alınırsa habersiz olmanız çok anlaşılır :) Bereket Denizi de dahil bütün kitaplarını okumak istiyorum ama ah o amalar, eskiden de çok derdim ama pandemi sonrası büyük konsantrasyon sorunlarım var ne yazık ki :( teşekkür ederim sizlere de :)

      Sil
  5. Sen gittiğinden beri her şey aynı Eylem'cim, iyi ki döndün, özletme kendini, seni seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  6. Bu ara verme işi, bu ara çok fazla Arkadaşta oldu:) Bazen cidden zorlanıyor insan ve geri dönüşler zor oluyor.. O yüzden üstte bir toz alma iyidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      bir den 2 yıldır düzenli gidiyorum gibi oldu :) her dönüyorum diye yazdığımdan sonra yeniden gelemiyor oluşum ayrı bir ironi umarım bu sefer gitmem ne diyeyim :) arada parlatmak lazım gibi :)

      Sil
  7. Valla ben aslında yokluğunu çok hissettim ama nedense özel sebebi vardır diye yazmadım darlamak gibi olmasın diye. İyi ki de döndün, hoş döndün. :) Çok güzel bir toz alma oldu bu fazla tozlanmasına izin verme yine de özleriz.❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dövüşürken hanımefendi değilim,
      özel sebep olarak özel bir sebep bulamamış olmam olabilir :D eskiden bunu da paylaşayım dediğim kitapları aman kim kitap okuyor bu devirde deyip çoğunluk boş veriyorum :( Yokluğumu hissedenleri çok seviyorum bak seni de bu sebepten daha çok sevdim, bugün seni de andık neden yoktun toplaşmada diyerekten, gelirsin diye bekliyorduk :) inş bir sıkıntı yoktur ve iyisindir ve her şey yolundadır, sevgiyle kal.

      Sil
  8. Hoş geldin:))) Gelmene çok sevindim, iyi ki geldin:)))) Yarın da görüşeceğiz inşallah, çok heyecanlıyım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      güzel oldu değil mi tanışmamız, ben çok sevdim seni umarım sen de aynı hissiyatla ayrılmışsındır, eğer öyle ise yeniden görüşmek dileğiyle.

      Sil
    2. Ben de çok sevdim seni inan, sanki daha önceden tanışıyormuşuz gibiydi:))) Tanıştığıma çok çok memnun oldum, bir gün birlikte tatlı yiyelim:))) Tekrar görüşmek isterim:)))))

      Sil
    3. kitapkeşfi,
      tatlı yiyelim dedin ve beni gelecek buluşmayı 4 göz bekler ettin :) tekrar görüşelim efem :)

      Sil
  9. Dalgaların Sesi ve Sevgili hakkında kısa yorumlar alabilir miyim Eylem? İkisi de okuma listemde olan yazarlar. Hem de uzun zamandır. Beni gaza getirirsen artık okurum belki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      sırf sen istedin diye bu iki taba yorum yazacağım, canımsın :) inş okursun ikisi de çok etkili kitaplar.

      Sil
  10. ilkay,
    burada yatıp kalktığım dönemler oldu, hiç giremediğim zamanlar da :) Tanizaki gerçekten en baba tuğlalara taş çıkartacak cinsten :D ama akıcı da aynı zamanda :D Japonlar pek çok işi iyi yapıyor, buna edebiyat ta dahil :) her zaman beklerim efem yorumunuz bana da şevk verdi :)

    YanıtlaSil
  11. :( Ne kadar güzel olmuş ve ne kadar içten bahsetmişsin. Sizin adınıza çok sevindimmm.

    YanıtlaSil