14 Şubat 2021 Pazar

BİR KİTAP BİTİMİ- BİR MEVSİM GEÇİŞİ

⇨Ağır ironi, alay, eğlence hali içerir  o sebepten çok ta ciddiye almayın!
*Kerem: Benim 1 tanecik yavrum olup 19 yaşındadır :)
👆Bir sevgililer gününde, özel olarak paylaşılması gereken postlardan değildir!


Henüz çok yakın bir zamanda, geçen ay hatta, bir post ile Şampiyon adlı kitabı okuyuş serüvenimi paylaşmıştım sizlerle.
*Kerem’den 3 yıl sürmeyeceğine dair ettiğim yeminlere binaen alabildiğim serinin 4. kitabı olan Asi, uzun okuma mücadelelerimden sonra bitmiştir. Bu mücadeleleri verdikçe eskiden bir günde bunun gibi iki kitabı okuyup bana mısın demediğim günlerim geliyor aklıma, hey gidi günler hey diyesim geliyor, siz gençler bilmezsiniz amma 👎😏
Yine konuyu saptırma, sizleri gittiğinizi sandığınız yoldan alıkoyma, o kadar kıymetli vaktinizi gereksiz uzatmalar kullanarak çalma yazılarından sonra seriye genel bir bakarak olalım sonrasında sıra gelirse inş özel olarak Asi kitabını da inceleriz!

Seri güzel, gerçekten yani, biraz açlık oyunları havası esmiş olsa da başlangıçta sonuna doğru bir Ursula L. Guin rüzgarı ile finişe ulaşılabildiği ayırdına vardım ben, her türlü okunur, hatta bir iki söz var 
içinde ki iki satır sonra büyük ihtimal ile onları da yazarım,  sosyal mesaj olsun, ismine binaen iktidara muhalif tavırlar olsun az buçuk yazarımız eklemeyi uygun görmüş. İyi de yapmış ben şahsen isyana eğer dozunda yapılırsa karşı değilim ama dozu ben belirlerim :D 
‘Erkek adam, kitaplarının arasına çiçek koymazdı. Sıkıntılarını arkadaşlarına anlatmazdı. Erkek adam dişini sıkar, kalbi içinde solup toz olana kadar konuyu değiştirirdi.’

‘Dürüstlüğü hiç ödüllendirmeyen bir sistemde açık açık konuşmak bir tür cehennemdi.’

Evet kitaba da baksak özel olarak, seriyi de incelesek genel olarak netice değişmeyecek, distopik bir seri olup, ergenusların ve benim gibi ergenliğini vaktinde yaşamamış sonra da ömrünü ergen hissiyatını anlamaya adamış kişiler için oldukça sevilesi ve okunası, kendisi okumuyor ise de blogumu,

 thank you yavru :) 



Devamı var kaçmayınız!
Kitaptı, yemekti derken hemen her gün eğer muhalif havanın bize aykırı gideceği yoksa yürüyüşe çıkıyoruz Bey’imlen, kendi Bey’im diye söylemiyorum bir hayli ‘kurtlu’ olup evde oturmaya kesinlikle tahammül edememektedir, buna istinaden mecburi olarak ne kadar kır- bayır varsa 4 aydır defaatle hatim edilmiş, mevsime uygun çiçekler tarafımdan yüzlerce kez fotoğraflanmıştır.
*Kurtlu=evde duramayan, gezmeden yapamayan mealinde kullanılmıştır :)
Yine önceki gün şu veledi görüp ve ne yazık ki sahibinin bütün onayına rağmen yanımıza gelmemesine rağmen, burada muhakkak surette bulunması lazım geldiğini düşündüm.
Ardından da bugün bu harikulade manzaraya uyanmak mümkün olunca, sizler de kusur kalmayın ve muhakkak bu manzaranın keyfini bir fotoğraf karesi ile de olsa sürün istedim.

Bugün okuduğunuzdan da anladığınız gibi 1900’lerin ortası ruh halindeyim, sevgililer gününüz de kutlu olsun o halde :D 
Kafalar karışık, o sebepten dağınıklığımın kusuruna bakmayınız!









 

16 yorum:

  1. Benim kafalar hep karışık.
    1900'ler dedin ya, acaba o yıllardan bir kitap mı okusam? Daha eski de olabilir. Birden canım çekti. Hayatımda hiç yapmadığım bir şeyi yapıyorum. Aynı anda üç kitap okuyorum. Sonum hiç iyi değil.
    Yüremeyi seviyorum. Doğaya aşığım. Yeşillik gördüm mü içine dalıyorum. Fakat evde çiçek besleyemiyorum. Hepsi ölüyor. Manzara şahane,temiz hava buraya kadar geldi. Acayip bir mesaj oldu 🙈 Sevgiler ❣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anonim,
      olabilir, aslında Karışık Kaset falan var 90'ları anlatan istersen bir bak derim...Çoklu okumalar benim genel alışkanlığım, hiç tek kitap okumam :(

      Sil
  2. Bu aralar kafası karışık olmayan insan varsa kutlarım. Çok güzel ayrıntılar. Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s.
      gerçekten değil mi ya, herkes böyle :( bazılarımız biraz daha fazla karışık...

      Sil
  3. Bu daldan dala atlayan yazıları çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      gerçekten mi ya, ben de hep tedirgin oluyorum böyle yazdığım zaman, insanlar ne la bu diyecek diye, her ne kadar kendim için yazıyorum falan desem de, yine de açık blog yazıyorum sonuçta...

      Sil
  4. Ortaya karışık puzzle... Kurtlu olmak iyidir, yani gezmek her zaman güzel, kitaplar; seri olan kitaplara pek bakmıyorum (bağlanma fobim var :)), neşeli bir yazıydı, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Kerim Çalışkan,
      ahaha, bağlanma fobisi iyiymiş, teşekkür ederim ki :)

      Sil
  5. Çok tatlı bir yazı olmuş, okurken gülümseyerek okudum. Manzara ve köpek fotoğrafına da ayrı bayıldım, emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      teşekkür ediyorum, her zaman beklerim ki :)

      Sil
  6. oyy ne güzelmiş kar, benim burda hiç tutmuyo, sadece çamur oluyi, trafikten insanlardan :) marie luuuu okuycam yakındaa war cross ve diğer şeysilerinii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      valla İstanbul'da tutmuyor doğru, kırsaldayım ya o sebepten tutuyor.

      Sil
  7. En güzeli tabiat, onu bunu bilmem. Kurtlu beylerimiz olmasa evde kokardık be:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,
      ahaha değil mi yaa :D Yaşasın kurtlu beyler kulübü :D

      Sil