25 Şubat 2021 Perşembe

The Rules of Scoundrels /İNTİKAM ATEŞİ


1

    Kitabın bir serinin ilk kitabı olduğunu öğrendiğimde bu kitap çoktan bitmişti, ancak  aşağıda yazacağım bazı sebeplerden ötürü diğerlerini okumaya gerek duymam diye düşünmüştüm. 
Düşünmek güzel bir şey, eğer eyleme geçirebiliyorsanız yoksa benin gibi aradan çok ta uzun süre geçmeden yine bir "reading slump" korkusundan 2. sine de başlayabilirsiniz. Sonra,  "4 kitabı da okur, seriyi tamamlar öyle bloga koyayım" diye düşünürsünüz, ve yine biraz sonra 3 ve 4. 'yü İngilizce indirdiğiniz, yaşamınızın bundan sonraki kısmında yaşayacağınız yere karar veremediğiniz ve henüz bulaşıklarınızı yıkamadığınız gibi şeyler gelir aklınıza ve bekletmeyeyim ben bunu der ve paylaşırsınız :)

Kitap için derim ki,
    aslında güzel hikaye olabilirdi, 19. yüzyıl başlarında geçmese...Hadi zaman olarak 1800'ler seçildi, o kahramanlar sessiz sinema oynamasa mıydı acaba(en son ne izlediklerini falan konuşurken uleeeeyn dedim bi, ya  yazarın tarih öğretmeni sıkıntılı ya da yazarın okur kitlesi ) , her yerin ışıl ışıl olması, rulet masasının tarifi, patenle kaymak vs. gibi detaylar belki sayfa sayısını artırmış fakat gerçeklikte sıkıntılara sebep olmuş sanki ama hikaye iyi gibiydi ya da  en azından anlatım akıcıydı :D Ya da belki klasik, erotizmi fazlaca bir historical idi yine de zaten hiç okuyamadığım bir zamanda kendini okutabildiği için teşekkür ederim...Sanırım artık buralara yavaştan dönme zamanı geliyor...16.11.2020
 

17 yorum:

  1. Okunmasa da olur diyorsun:) Seri olan kitaplar arka arkaya okunmadığı zaman kopukluk oluyor gibi hissediyorum, yanlış mı düşünüyorum?:) Yani benim için öyle:) Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yanlış düşünmüyorsun tabii ki kopukluklar olabilir ama ara verip okursan özellikle böyle serileri ki birbirinden karakter olarak ayrı hikayeler anlatırlar, o ilk karakterlerin anıları aklına düştükçe, hatırladıkça daha da mutlu edebilir okuru ki ben 2 kısımdayım bu bağlamda o anımsama kısmı benim için paha biçilemez oluyor. :D

      Sil
  2. Okumamak kayıp değilse okumayalım:)

    YanıtlaSil
  3. Değil serinin, yazarın sonraki kitaplarını okursanız bu kitabın aslında buzdağının görünen yüzü olduğunu anlarsınız. Yazar günümüzde normal sayılacak davrnaışları 1800'lere yedirmeye çalışıyor ama olmuyor 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      2. kitabını da bitirdikten sonra kesinlikle haklı olduğunu düşüyorum, biraz daha zorlasa neler yazacak acaba :D Tarih hocasına ihtiyaç var, en acil tarafından bence :D

      Sil
  4. Senin buraya yazmanı sağlamış, görevini tamamlamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      değil mi :D o da başka bir perspektif tabii :D

      Sil
  5. Okumasak da olur gibi demişsin sanki, ya da ben öyle anladım... Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      tam olarak öyle dedim, doğru anlamışsın :)

      Sil
  6. Neyse çok okunacak var zaten....

    YanıtlaSil
  7. Bu kitabı ben de okumak istiyorum ama baskısı yok. Sende var mı Eylem? Pdf indirdiysen nereden indirdin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Ay internetten indirdim ve biteer bitmez sildim iyi mi ama istersen mail adresini at bana aklımda olsun :) hemen bakayım hatta

      Sil
    2. uzunderesule@gmail.com

      Bu yazarın bütün kitaplarını yollayabilirsin bana :-)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. İrem CAn,
      aslında çok ta elzem değil ama :D

      Sil