8 Şubat 2022 Salı

ANAFARTALAR KUMANDANI MUSTAFA KEMAL VE ÇANAKKALE'DE SAVAŞANLAR İLE MÜLAKAT- RUŞEN EŞREF ÜNAYDIN

 

"Size ben taarruz emretmiyorum, ölmeyi emrediyorum. Biz ölünceye kadar geçecek zaman zarfında yerimize başka kuvvetler ve kumandanlar kaim olabilir. "
M. Kemal ATATÜRK

DİKKAT
İstek Yayınlarının 1. Basımını 2017'de gerçekleştirdiği kitap 112 sayfadır, tarafıma istekle.com'un göndermiş olduğu kitabı  ben de sizlerden birine hediye edeceğim, bunun için yorum kısmına neden bu kitabı istediğinizi yazmanız yeterli :D 

YORUM
Efendim kitaptan bahsedecek olursak:
Kitabı günümüz Türkçesine kazandıran isim
 Prof. Dr. Mehmet Kanar'dır,  edebiyat okuyanlar bilir ki Türk edebiyatına emekleri yadsınamayacak usta isimlerin başında gelir. 
Sonrasında kitabın asıl yazarına gelelim, Ruşen Eşref Ünaydın, yine Türk Edebiyatı okuyanların iyi bileceği gibi Türk edebiyatı Mülakat örneğini(Diyorlar ki) veren ikinci kişidir, gereksiz bilgi ama ilki Evliya Çelebi kabul edilir.  Mustafa Kemal ile mülakat yapan  ilk kişi de Ruşen Eşref'tir. 

Bu eserinin ilk kısmını Mustafa Kemal ile mülakatı oluşturmakta, ikinci kısımda ise Çanakkale Savaşında yer almış eratın röportaj örnekleri mevcut.

Pek tabii ki oldukça etkileyici bir kitap, bilhassa vatan sevgisini hissedebilen bireyler için oldukça dokunaklı ve kıymetli satırlar bunlar. Edebi değer bakımından incelememin imkanı olmadığını itiraf etmeliyim. Benim için ayrıcalıklı kitaplardan biri. Keşke daha fazla sayfası olsaydı...

Kitapla kalın sevgili dostlarım, sağlıkla kalın...
Bu kitap için çekilişe katılmak isteyenleri yorum kısmında bekliyorum.
Son Katılım Tarihi & Saati:12 Şubat 2022 &24:00
Çekiliş Tarihi:13 Şubat 2022
Not: Eğer blog hesabınız yoksa, size ulaşabilmem için mail adresinizi yazmanız yeterli olacaktır.
*Kitabın gönderim ücreti tarafıma aittir.
*İstek yayınlarına ve İstekle.com'a katkılarından dolayı teşekkür ederim.






17 yorum:

  1. Kitabı ilk kez gördüğümü itiraf etmeliyim. Yazını okuyunca kesinlikle çok merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      bazı kitaplar merak edilesi oluyor :D

      Sil
  2. güzel bir şey yaptığınız tebrik ederim :) kitap bir başkasının işine daha çok yarayacaktır ben de bir bakacağım burada bulabiliyor muyum :) ama isterseniz sağ taraftaki blog listem adlı bölüme beni ekleyebilirsiniz ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      eklendiniz :)

      Sil
    2. Göremedim ama sorun yok :D

      Sil
    3. Ahmet Ozan,
      Blog isminiz entlovin degil mi?

      Sil
    4. 30. Sırada yer alıyor. Alfabetik olduğundan liste.

      Sil
    5. şey şu sağ taraftaki blog listem sizin sitenizde bulunan ^^

      Sil
    6. ok, oraya da eklendiniz :D

      Sil
  3. İstiyorum, çünkü:) Kütüphanemde böyle bir eser olmasını isterim:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir kitap ve ne güzel bir düşünce:))) Kitaplığımda bulunmasını çok isterim:))) Mustafa Kemal Atatürk deyince akan sular durur:)))

    YanıtlaSil
  5. pikiş okuycam kitabı :) atatürk ile ilgili herşeyi okumak hoş, geçende yakup kadri, zoraki diplomatı okudum, atatürk hatıraları çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
  6. Okuyup beğenmiştim bu kitabı.

    YanıtlaSil
  7. Blog yazılarını biriktirip okumanın zararları :-) Ben kaçırmışım bu çekilişi. Neyse, zaten sevdiğim bir arkadaşım kazanmış. Bir dahakine şansımı denerim. Sen devam edersin kitap çekilişlerine :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      kızım o da bir şey mi kazandığım çekilişin postunu okuyamamıştım :D :Dhala yanıyorum ona ya, seni nasıl kaçırdım ben :D

      Sil