13 Şubat 2022 Pazar

ÇEKİLİŞ SONUCU


25 kişinin okuduğu, 4 (dört) kişinin yorum yaptığı, yoruma isteme nedenini yazmasıyla kitabı isteyen 3 kişinin bulunduğunun anlaşıldığı çekilişimin sonucu bu şekildedir :D

Kitap keşfi  'ni kutluyorum. Adres bilgilerini ilettiği anda kitap kendisinin olacak :D

Fakat diğer 2 arkadaşı da eli boş göndermeye açıkçası gönlüm razı gelmiyor...
bloglarını çok severek takip ediyorum ve bu  iki blogger arkadaşıma da, kabul etmeleri halinde başka birer kitap hediye etmek isterim. 
 Arkadaşlar eğer mail adresime iletişim bilgilerinizi bırakırsanız sizinle iletişime geçebilirim.

eylemkerem01@gmail.com

Her birinize teşekkür etmek isterim, yorumlarınız benim için çok kıymetli. En kıymetli şey olan zamanlarınızdan bu sayfaya ayırmanız paha biçilemez.
Yorum yapmayanlara da selam olsun :)
Yeni çekilişlerde buluşmak dileğiyle, sağlıkla kalın.



 

26 yorum:

  1. Yaaa:))) çoooook mutlu oldum, çook şaşırdım, çook teşekkür ederim:))))Kocaman bir teşekkür etmek istiyorum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      ben teşekkür ederim, okuma aşkın daim olsun dilerim, gülen yüzün hiç solmasın...SEvgiyle...

      Sil
  2. güzel şeyler oluyor hayatta :)

    YanıtlaSil
  3. Çok mutlu oldum ve şimdiden teşekkür ederim 🙏 ☺️

    YanıtlaSil
  4. Kitap kesfini kutlarım, sizi de tebrik ederim diğer yazan blog yazarlarına da hediye göndermek istediginiz için 🤗

    YanıtlaSil
  5. Yazıyı okuyan gruptanım:) Genelde çekilişlere katılmadığım için yorum yapmamıştım. Fakat fikir ve emek için tebrik etmek isterim. Kazananlar keyifle okusun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      gönlümden geçen, imkanım olsa da her okuduğum kitabı hediye edebilsem ama işte hayat... Teşekkür ederiz, sevgiler...

      Sil
  6. Ben bu aralar bloglarla ilgilenemediğimden geç görmüşüm. Neyse ki kitabı okuduydum yoksa aklım kalacaktı :) İnstagramda en son kitap hediye edeceğim.dediğimde kimse far edip yorum yapmadıydı. Üç kişi gayet çok gözüktü gözüme :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      canın sağ olsun, kaçmaz senden :D deme yahu ben de mi görmedim, görmemişimdir belki de sosyal medya kullanma konusunda gerçekten bir felaketim ama çekiliş yaptığımızda aslında birbirimize söylesek ve bloggerlar olarak bizde paylaşssak daha çok kişiye ulaşır mıyız? Bir deneyelim istersen, sen çekiliş postunu özelden at bana instadan :D

      Sil
  7. Kitap Keşfini kutluyorum.
    Diğer kazanan bloggerları da tebrik ediyorum.
    Ben maalesef ki kaçırmışım.
    Sevgiler çokça. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında,
      sevgiler karşılıklı, keşke imkan olsa her kitapsevere gönderebilsek ama...Bir dahaki çekilişte görüşelim inş.

      Sil
  8. Kitap Keşfi'ni severek takip ediyorum. Onun kazanmasına sevindim. Tebrikler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      dediğine göre sen iletmişssin kazandığını :D teşekkür ederim beybisi..

      Sil
  9. Arkadaşlar keyifle okusunlar kitaplarını.)))

    YanıtlaSil
  10. Hayatında ilk kez bir çekilişi fahri olarak kazanmış sayılırım. :) Teşekkür ediyorum ince düşüncen için,çok kalp.

    YanıtlaSil
  11. :)) harikasın Eylem'cim kazanan arkadaşları tebrik ediyorum sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      teşekkür ederim, sensin harika:) sevgiler canım ...

      Sil
  12. İlkay,
    teşekkürler İlkay, darısı başına :D

    YanıtlaSil
  13. Tebrikler ve keyifli okumalar ☺️

    YanıtlaSil