1 Aralık 2021 Çarşamba

KASIM 2021


Hiç beklemediğin bir sabah bir telefon çalar, ve sana sabretmeyi yeniden yaşatır ....

 DİZİLER 

Don't Say No için diyebilirim ki, asıl çift yerini yan çift almalıymış. Bir de daha uzun olabilecek yerlerin uzatılması gerekirken, gereksiz yerler niye sakız edilir bilen beri gelsin. 


Gökçe Bahadır muhteşem bi şey olmuş bu dizide, diyeceksiniz ki 'sanki eskiden değil miydi?' Eskiden de öyleydi ve fakat sanki her geçen zaman bu kadına hep iyi yönde dokunuyor. Ayrıca diğer bütün roller de iyi, konu malumunuz kırmızı çizgili fakat bence iyi bir iş olmuş , özellikle yerli yapımlar bence bu platformda kendini oldukça aşıyor. 
  Bir de hikayenin kahramanlarının gerçek oluşu...


NEREYE GİTTİM 

Memlekete gittik arkadaşlar, o sebepten de ayın son 5 günü ne kitap, ne spor, ne blogda bir hareket olamadı, sağlık olsun. 


Ergene her daim kötü kokuyordu,  fakat bu defa sanki olağanüstü, katlanılamaz kıvamındaydı. Ne söylesem az, hissetiklerim söyleyemediklerim içimde dağ gibi...Yazık benim canım yurduma...


KİTAPLAR 

Keşke daha çok okuyabilsem... Keşke şu konsantre olamama halinden kurtulabilsem...






13 yorum:

  1. Bence gayet güzel okumuşsun. Az bir kitap yok orada, ben o sayıyı tutturduğumda çok okumuşum diyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      aslında belki de 5 kitap iyi bir sayıdır ama ben kendi eski günlerimi düşünüyorum ve istemsizce bu sayılar çok az geliyor. bu arada Yedi Göller maceranız çok iyiydi, gidebilseydiniz daha iyi olurdu ama bu da güzel bir anı olmuş :D

      Sil
  2. yine iyisin Eylem'cim, 6 kitap o kadar dizi her babayiğidin harcı değil:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      ahaha deme öyle ya, eskiden günde bilemedin 2-3 günde atardım bir kitabı şimdi nerdeee, insan başkalarından ziyade kendine yetişemeyince dert ediniyor galiba kitaplar konusunda, neyse sağlık olsun, canımsın, bir gün bir kahvede daha buluşmak dileğiyle :D

      Sil
  3. Ay Nora Roberts'ın Eve Dallas'ı bebeğim benim, onu görünce yazıda okuduğum herşeyi unuttum inanır mısın? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      deme şimdi, kitap kardeşliğimiz ciddi anlamda pekişiyor :) sanırım bu gidişle ayrılamayacağız.:)

      Sil
  4. The Club'u çok merak etmeme rağmen elim henüz gitmedi kumandaya:) Daha çok okuyabilmek de bence büyük başarı, hiç okuyamamaktan iyidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      evet hiç okuyamamakla kıyaslarsak öyle tabii fakat ben eski benle kıyaslıyorum, o sebepten bütün bu veryansın :(

      Sil
  5. Kulüp dizisini izleyenler çok methediyorlar izleyebilirim:)
    okuma performansını bence azımsama, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      tenks beybisi :D Kulüp izlenir ya, iyi bence :D bir baksan iyi olabilir :D

      Sil
  6. insan der kiii memleketimin kokusunu özlediim :)

    YanıtlaSil
  7. Kulüp'ü herkes çok beğenmiş. Dönem dizilerinin ayrı bir tadı oluyor. Ben izlemek için ikinci bölümünün gelmesini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      2. bölüm? sezon mu demek istiyorsun ? oo hiç acımam :) eskiden beklerdim şimdi o kadar sabrım yok .D

      Sil