22 Mart 2022 Salı

TANGLED SERIES- EMMA CHASE

"Benim olayım tamamen kendi kendini yönetmedir. İrade. Kontrol. Hayattaki yolumu kendim belirlerim." 

2015 basım 433 sayfa, Ephesus yayınlarından çevirmen koltuğunda Deniz Beril Bacaklılar var, dipnotları kendi eklediyse buradan tebrik etmek isterim kendisini zira işini muazzam yapmış.
 
Kitap hediye hem de Şule Uzundere 'den, bir kere daha    "tenk yu" arkadaşım.  2. Kitabını da aşağıda göreceksiniz bu yüzden hemen bitti deyip gitmeye kalkmayınız :D 🙄 3. ve 4. kitapları da İngilizce haliyle bulup indirdim bile, niyeyse :D

Çekilişi kazandığımda Şule bir liste gönderdi, o listeden bu kitapları kolay okuyacağımı düşünerek seçtim ve tam olarak hakkını verdiler diyebilirim, çok düşünmeden hızlıca okuyabilirsiniz. Seri 4 kitap, ismi gibi de karmaşık bir ilişki öyküsü var kitapta. Bu kitabın olayı şu; hikayeyi erkek kahramanın ağzından dinliyoruz ve bu erkek/kahraman, hikayeyi arkadaş ortamında anlatır gibi anlatıyor. 

Açıkçası bu tür kitapları fazlaca okumuşluğum olduğundan çok şaşırtıcı bir hikaye değildi benim için ama bu kitabın farkı bir günde bitirebilmem oldu. Bir günde bu türde 2 -3 kitap bitiren benim için büyük bir olay değil gibi geliyorsa da aslında son 2 yıldır bu kadar hızlı bitirdiğim ilk kitap olma özelliği ile diğerlerinden ayrıldı.
Dediğim gibi siz sevgili okurlara "muhakkak okuyun" diyebileceğim bir kitap değil, ama çıtır çerez severler bu kitabı da severler :D 



2.KİTAP
381 sayfa olan kitabı yine Deniz Beril Bacaklılar çevirmiş, basım yılı 2015 .

"Hayat devam ediyor... ve seni de yanında sürüklüyor...sen gitmek istemesen de."

 Yaptığım tek alıntı bile kitabın en sönük karakterinden olunca 
kitap hakkında ne diyebileceğimi bilemiyorum, hızlı okunuyor kesinlikle.  İlk kitaptaki kahramanlarının hikayesi devam ediyor, fakat bu defa olan olayları kadın kahramanımız anlatıyor. İlk kitaba sırf hızlı okumuşluğumdan ötürü Goodreads'te 3 yıldız vermiştim buna 2 verdim. Çok fazla hedefe zorlanmış hikayeler, eğer sağlam bir ters köşe yapamayacaklar ise o kadar hazırlık gereksiz ,  hikayeyi o kadar sündürmek anlamsız geliyor bana. Geldik, okuduk, mutlu olduk demek için okunuyor bu tür kitaplar. Bulmaca istesem Sudoku çözerdim neden kelime bulmaca ile vakit harcayayım ki, bütün kelimelerin verildiği bir bulmacayı çözmek (bence) keyifli değil. 

Yine de bütün bu yakınmalarıma rağmen bu tür kitapları seviyorsanız bu kitabı da seversiniz, ama her kesime hitap etmeme olasılığını göz ardı etmeyiniz. 
Kendinize çok iyi bakın arkadaşlarım, sağlıkla kalın .








 

16 yorum:

  1. Kafa dağıtmak için birebir o zaman Eylem'cim keyifli okumalar sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      hem de nasıl :D sevgiler karşılıklı canımın içi..

      Sil
  2. Okumayı çok istediğim serilerden biri:))) Kitapları henüz alamadım, ikinci el satan yerlerde var, alıp okumayı düşünüyorum:))) Kitabı okuyan herkes çok sevmiş, merak ediyorum ben de:))) Emeğine sağlık:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      ya aslında online bulma imkanın da olabilir belki bir bak istersen hatta ingilizcelerinden okusan daha bile güzel olabilir, eğlenerek öğrenmek gibisinden :)

      Sil
  3. ilk alıntı oldukça vurucu, emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      teşekkür ederim ki, seviliyorsun .

      Sil
  4. Bu ikisini okumuştum eminim ama 3 ve 4 den emin değilim. Bu türlerde de yazarlar içlerinden taşarmışcasına peşpeşe kitap çıkardığı için takip etmekte zorlanıyorum. :) İlk iki kitabı sevmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      ya evet takip etmek muazzam irade istiyor ben bazılarının ilk okuduklarımı unutup tekrar okuduğumu hatırlıyorum ama bu seriyi sıkı tutmayı düşünüyorum, inş, :)

      Sil
  5. çerezlerle yaşamımı sürdürebilirim aslında ama bu tür kitaplar bende kestanenin içinden çıkan kurdu görmekle aynı hislere sokuyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan,
      çerez var çerezcik var, kurt var kurtçuk var diyelim o halde...

      Sil
  6. Bence amaçlarına ulaşmışlar :-) Gelsin daha doyurucu okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      kesinlikle ulaştılar Şule, bir kere daha teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  7. 2 mi boşveer o zamansa :)

    YanıtlaSil