31 Mart 2022 Perşembe

AYLIK / MART '22

Verimsiz başlayan ama yarıdan sonra hızla verimliye kayan bir ay oldu, güzel oldu (bence). İçlerinden izlediğiniz, okuduğunuz varsa yorumlarda buluşalım :)

"Bir hastalığın belirtilerini fark ettiğinde
 genelde geç olur."


Netflix 19 Mart'ı son tarih olarak belirleyince izlemek farz oldu.  Dizisi de izlenecek kesinlikle💜
Bu son tarihten beni haberdar eden sevgili blogdaşıma teşekkür ederim :)


⭐⭐⭐⭐
Serinin 2. Filmi, her Fransız yapımı gibi sessiz, soluk ama derin ama gizemli...
Bu film serisini de yine bir blodaşım önerdiğinden O'na da teşekkür ederim :)


Friends'in 2. Sezonu, ilkinden daha iyiydi 😉

Kore BL dizilerinde güzel işlere imza atacak bence, bu da ön gösterimi gibi olmuş.  

Deep'e selam olsun diyor üçlemenin sonuna geliyorum, bu filmin 2. Olduğuna dair duyumlar aldım senin fikrin nedir, ne diyon bu sıralamaya deep? 😁
Yukarıda da görüldüğü üzere filmini izleyip beğenmiştim,  dizisine de bayıldım.  Çoook uzun zamandır bu kadar hızlı izlediğim bir yapım oldu mu emin değilim.  Bir şansı hak ediyor bence,  bir de not; Türkler her yerde. Gerçekten her yerdeyiz.  Bunu Avrupa'da gezerken de fark edebilirsiniz, Silent Patient okurken de, Downtown Abbey izlerken de... (Türk 'ten kasıt ırk değildir,  bunu anlatmak için Türkiyeli mi demek lazım, Türkiye'de yaşamış mı, yolu Türkiye'ye uğramış mı bilmiyorum, bilen ya da önerisi olan varsa önerilere açığım.)
İlk 2 sezonu Netflixten izlemiştim, zaten hastane dizilerinin hastasıydım o sebeple sevmemem için bir neden yoktu fakat bu diziyi sevdiğim zaman bir şey sevebilmek için çabaladığım zamanlardı ve bundan ötürü benim için çok kiymetliydi. Fakat Netflixte 3 ve 4 . Sezonu yok, inat ettim izlemedim bu kadar zaman, çünkü İngilizce altyazılı izlemek istiyorum vs. Fakat yine yeniden travmatize zamanlar geliyor bknz:Nisan, ve ben mesela Nisan'ın ilk haftasını nasıl yaşamadan/atlayarak geçebilirim diye düşünüyorum.  En kötüyü yaşamış olduğumuz zamanlarda sevdiğimiz şeyleri yapmak: bunları yaparken o keyfin alınamaması ile yada o zamanın daha kolay atlatılması ile geçirilebilir  
Bu dilemma içinde başladım diziye su anda 4. Sezona başlamamak için zor tutuyorum kendimi.  Hastane dizisi sevenler kaçırmasın. (4. sezona da başladım :)

Ahaha iyiydi ya, keyifliydi . Bl yapımlara farklı bir yaklaşım, Bl olmamak için direnen bir karakter üzerinden esprili ve biraz şapşalca anlatılmış :D

Ve tabii ki okuduklarım, bu ay ilk 15 günde sürünerek geçerken diğer 15 günde koşturduğum, sıkıldığım fakat hem izleme hem okuma bakımından verimli geçirdiğimi düşündüğüm bir ay oldu. Artık normal diye bir şey kaldı mı bilmiyorum ama eski rutin hayatıma dönmek istiyorum, her ne kadar imkansız olduğunu bilsem de :D 
Buraya kadar okumuş olup posttan ayrılmayan sevgili sabır taşı arkadaşlarıma saygılar sunarım, seviliyorsunuz :)
Kalın sağlıcakla...

22 yorum:

  1. Bence güzel bir ay geçirmişsin:))) Kendim için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, fazla bölündüm bu ay:))) Friends dizisini çok seviyorum, diğerlerini izlemedim:) Emma Chase kitapları merak ediyorum ve almak istiyorum uzun zamandır:))))
    Tatlı geçsin günün:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkeşfi,
      çok teşekkür ederim :) bölünmeden geçirebildiğimiz aylar olması ihtimali bile zor görünüyor ama direnmek şart, bölündüğümüz yerden devam etmek zorunluluk :) umarım çabuk toparlarsın sen de, savaşmaya devam :)

      Sil
  2. O üçlü seriyi izlemek istiyorum bende. Ama bir türlü kısmet olmadı.
    Okuma ve izleme yönünde verimli bir ay geçirmişsin.
    Darısı Nisana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oytunla hayat,
      hadi inş. Üçlü gerçekten iyi, ilk film hepsinden iyi ama üçünün de gideri var bence :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Yaşamdan yazılar,
      bana da gideri var gibi geldi :)

      Sil
  4. güzel güzel verimliymiş. white 2. hıhıms :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      hadi ya ben onu 3. de izledim ama çok ta bağlantısı yok bence, ay bilemedim şimdi hata mı ettim sıralamaya uymayarak :)

      Sil
  5. Ne izlediklerini tutturabildim, ne okuduklarını. :D Hastane dizilerine bayılırım not aldım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. she is the man,
      o notu çok uzağa koyma ya bence seveceksin çünkü diziyi:)

      Sil
  6. Friends dışında hiçbirini izlemedim..Friends'i de geçmişte izlemiştim. Eskiden tüm sezon ve bölümlerin olduğu DVD'ler vardı. Haftasonları cumadan başlar pazar gecesine kadar çılgınca onları izlerdik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl,
      ne güzel, bizde ancak "Parliament sinema kulübü" :) ay tevellüt çook eski hissiyat üzüyor bazen :)

      Sil
  7. işimden dolayı dizilerle fazla aram yok ara sıra kalem elime alıp karalamaya çalışıyorum o kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalemyazar,
      sağlık olsun, karalayabilmek te başka bir meziyet, ...

      Sil
  8. Dolu ve neşeli bir ay geçirmişsiniz, tebrikler.
    Benim günlerim ne zaman verimli geççek :))
    Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Murat Karakılıç,
      ahaha verim bu değil bence ama yine de siz bilirsiniz :)

      Sil
  9. Üç renk üçlemesini sevmiştim ben de:)
    nisan ayı da süper geçsinn kuzucummm, güzellikle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      sevilir, Nisan'ı hiç sevmiyorum 2 yıldır, ama hasarsız geçirsek yetecek :)

      Sil
  10. bak son yazımda thoreau vaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      tamamdır bacım biraz geç oldu ama geleceğim :)

      Sil
  11. Bence dolu dolu bir ay olmuş.

    Friends her geçen gün güzelleşiyor. Karakterlere alıştıkça daha çok seveceksin.

    New Amsterdam'ı bir arkadaşım da önermişti. Ben de severim hastane dizilerini. Listeme ekledim, zaman bulunca izleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      kaçırma NEw Amsterdam harika :) Friends 'e devam edeceğim ama araya bir iki yapım sızdı :)

      Sil