28 Kasım 2016 Pazartesi

113-PSİKOPAT- TAMI HOAG

Çeviri:Ender NAİL
1. Baskı 2009
440 Sayfa

"Çocuklar tüm kötü şeyler için daima kendilerini suçlarlar.Bunun nedeni kendilerinin etraflarındaki , dünyanın merkezi olduklarını düşünmeleri ve meydana gelen tüm kötü şeylerin kendi yaptıkları bir hatadan kaynaklandığı fikrine kolaylıkla saplanmalarıdır."


*******************

85. kitabım olarak okumuşum bu yıl , Hoag'ı.

Tamamen tesadüf eseri tanışmışım.

İyi ki de tanışmışım ...

Ölümden Daha Derin kitabını okuduktan sonra Kağıt Salıncak'a yazarı sevdiğimden bahsetmiştim. o da bana evde 1-2 kitabının olduğundan bahsetmişti, tabii ki eve gittiğinde getirmesinin istemek te bu noktadan sonra şart olmuştu :D

Salıncak kitapları getirdiğinde elimde olan bir sürü kitabı ötelemek istemiyor fakat Hoag okumayı , diğer kitaplardan bir tık fazla istiyorum.

Kaçışı yoktu , bu kadını da Tess abla gibi markaja almak zorunluluğu doğmuştu.

Gerilim yazıyor Hoag abla , gerim gerim germiyor belki ama insanda bir heyecan bir adrenalin yükseltisi oluyor.

Bu kitabında , yine ters köşe yapmaya çalıştı fakat , belki de tam olarak nokta atışı yaptırmayarak enteresan bir şekilde , katili bulduğumda bile aynı sürükleyicilikle kendini okutmayı başardı.

Hoag  2. kitabın ardından , hala okumayı istediklerim arasında .

Asla bir Tess Gerritsen olamayacak belki gözümde ama yerini muhafaza etmeyi başardı , bu da demek oluyor ki bu blogda , daha fazla Hoag kitabı görmeniz olası.

Yağmurların geri döndüğü , bendenizin de kitaplarına kavuştuğu (malum vizeler ) şu günlerde , kahve ve kitap ikilisini şiddetle tavsiye ederim , Hoag olması zorunlu değil tabii , ama yine de bir şans verin kendisine derim :)










28 yorum:

  1. Çocuklar,genelde kendini suçlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      bir de bunların büyükleri var sürekli suçluluk psikolojisi taşıyanlar , asıl onlarla işimiz zor :D

      Sil
  2. Bu yazarı henüz okumadım ama merak ediyorum. Kısa zamanda okuyabilirim umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Tezgi,
      merakla yorumunu bekliyorum o halde :D

      Sil
  3. Bayanmıymış yazar ben hep erkek olarak düşünmüştüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devrik -Cümleler,
      oluyor bazen öyle ,evet bayan :D

      Sil
  4. ilk okuduğum hoag buu. yani adlı kitapta da yazdım ya kitap eylemcisi diyeeee bi anı olsun işteee blog hayatımızdaaan. en eski bikaç arkadaşımızın ismini yazdım işteee. ilerde bloglar kapanırsa bigün o kitaptan hatırlarsın her şeyiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      kitabı okumadım , imzalatamadım da iyi mi :D piki madem , kapanmasınlar ama ya , blogcular önemli :D

      Sil
  5. hiç bir kitabını okumadım ama nedense bir sempati besliyorum yazara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci ,
      değil mi ama ya , ismen bir çekici sanki :D

      Sil
  6. Hiç okumadım bu yazarı. Polisiye-gerilim türünü çok sevdiğim için merak ettim şimdi. Tanıtım için teşekkür edeyim ben o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezer eser peker,
      ben teşekkür ederim , yorumsuz bırakmadığınız için :D

      Sil
  7. Hoag ablayı hatırlıyorum senin yazdığını, orijinal isimlerin avantajı işte, yazarı bir denemek istiyorum Eylem'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      dene canım benim , sanırım seveceksin :D

      Sil
  8. 2 kitabını okudum ben de sevdim bu yazarı. Güzel bir dili var....

    YanıtlaSil
  9. Öhm, finallere de az kaldı hani :D Yağmurlar gelmişken, bir de kar gelse de ben camdan bakarken yine geç kalsam demii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,
      ahaha , Salıncak'ın karı mı gelmiş , camdan da mı bakarmış , kar da mı yağarmış :D

      Sil
  10. Bayılırım böyle sürükleyici kitaplara :)

    Bu arada yeni keşfettim seni takipteyim bana da beklerim :)

    http://makyajbox.blogspot.com.tr/
    ve
    http://berilcimcime.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birsen ÇEndeloğlu Akyol,
      hemen geliyorum , :D hoş geldiniz

      Sil
  11. Tami Hoag favori yazarlarımdandır.Bu kitabı da favori kitabım.Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Cumhuriyetim ,
      gerçekten mi , harika o zaman :D teşekkür ederim , yine beklerim :D

      Sil
  12. Şu sıralar fantastikten sıyrılıp gerilim okumayı istiyordum ve bu yazı ile karşılaştım. Beğenmiş olman unut verici benimde okuma isteğim geldi kitabı temin edebilirsem kısa zamanda okumayı düşünüyorum. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye Kip,
      keşk benim olsaydı , hemen gönderirdim :D teşekkür ederim :D

      Sil
    2. Düşünmen yeterli teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Dediğin gibi tam kitap okuma mevsimi. BATTANİYEYİ ÜSTÜNE ÇEKECEKSİN, kahven, çayın önünde daha ne olsun? Üstelik bir de gerilim kitabından bahsediyorsun. Ben de Tess Gerritsen hastası oldum 1 senedir. Bu güzel paylaşım için çok teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilhan Ucer,
      ahaha gerçekten öyle bir hava değil mi , Tess abla da çok güzel ama :D

      Sil
  14. kitabın sonunda bir karakter çift cinsiyetli çıkıyor demi? doğru kitaba mı bakıyorum.

    YanıtlaSil