12 Aralık 2023 Salı

WELCOME BACK

 Bu sefer hakikaten hoş geldiniz arkadaşlarım😍

Kisa bir özetle karşınızdayım. Sosyal medya detoksumuz bitmiş, kürkçü dükkanına dönülmüştür efendim. Eee bizimkiler, sizler nerelerdesiniz?


Ne okudum da sevdim, adlı başlığa denk gelen kitabımız ile karşınızdayım:) 


Bakınız yalan yok, nitekim Goodreads puanına da 5 adet ⭐ vermiş miyim, vermişim. 
Bittııı...

Hangisini keşke okumasaydım, dedim:

Görüldüğü üzere yıldız falan yok...

Hangisini siz de izleseniz keşke dedim.

Pop Marley'in sözdeyişine dikkatinizin çekilebileceğinin garantisini veriyorum. 

Ve arkadaşlar nereye gidelim dediğinizi duyar gibiyim, 

Bolu-Abant


Ve Ne görelim sorunuza da;


Bir Ankara akşamüstü diye cevap veriyorum.

    Evet canım ciğerim arkadaşlarım,  bol okumalı, çok izlemeli, pek bi yerimizde duramadığımız bir yeni yıla girelim istiyorum. Bu sene yeni bir yıla, yine, yeni umutlarla giriyoruz, bilançolarımdan birini daha yapacağım sanırım.  Goodreads 'taki hedefim tabii ki tutmadı fakat ne yaptığımızı da bir görelim.  🌏
    Ve sonra sıfırdan, yeniden başlayalım,  neden olmasın. Hayat devam ediyor...

10 yorum:

  1. hoş bulduk:) Bolu Abant'a yeniden gitmek istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      ben de... Fakat hafta sonu olmasın zira mangal dumanından nefes alınmıyor...

      Sil
  2. ankarada gün batımı ne güzeel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Ankara'nın tek güzel yanı diyebilir miyiz :)

      Sil
  3. Hoş buldummm 😊 Sen de hoş geldinnn 😊 Yeniden başlamak iyidir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkabağı perisi,
      hoş buldum canım, umarım arada bir uğramaya mecalimiz kalır...

      Sil
  4. ankarada gün batımı ne güzeeeel :)

    YanıtlaSil
  5. Bolu çok güzel gerçekten de. Goodreads i ben de severek kullanıyorum daha organize bir şekilde okuyorum sanki listeler yapınca ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      Goodreads müthiş ya, daha öncelerde neden bu kadar düzenli kullanmıyordum hiç anlam veremiyorum. Bolu müthiş , keşke mangalcı halkımız için de yanı şeyi söyleyebilsek:( İyi Yıllar Derya'cığım, bir yıl daha sağlıkla ve birlikte geçsin inş...

      Sil