31 Aralık 2023 Pazar

2023 BİTTİ

Buraya Nilüfer'den bir şarkı bırakıyorum, post boyunca dinleyin efem:)

Ne yazık ki bizim ülkemizde gayet fark ettiriyor geçişini...

Biz dünyadan bağımsız bireysel eylemlerimize bakalım efendim, haftalık dökümümüze yıllık dökülüşlerimizi ekleyelim. 


Bölüm bölüm değil de adeta sezon sezon izlediğim dizi 
9-1-1:Lone Star.
Dizinin 2. sezonunu çok oldu izleyeli, Heartstopper Comic kitaplarının 5.sini okumak yeni nasip oldu. 6 ve 7 için bu kadar beklemesek ne güzel olur, bulan varsa yazıversin gari :D
    100 diye belirlediğim hedefi, yarıyı az geçe 63 kitap ile bitirerek,  tutturamadım ne yazık ki:( 2024 için 53 kitap hedefleyeceğim . Her hafta 1 kitap okumak yetecek, +1 de kendim için :)  Okumalarım son 3-4 yıldır 100'leri maalesef göremiyor, artık "toparlarız ya n'olcek" diyemiyoruz, kabullenmek en iyisi, can sağlığı olsun. Gerisi her şekilde halledilir. 

    Yine 2024 sağlık olsun dediğim fakat yanında pek çok şey istediğim/beklediğim bir yıl olacak benim için. Hepimize güzellikler getirsin dileyelim. Belirsizliklerimiz bitsin diye umamıyorum artık zira o herhalde mezara girince bitecek :D 
Ama yine de yeni başlangıçlar için hazırız hayat, Hayde :D 

13 yorum:

  1. Nilüfer en sevdiğim şarkıcılardan üst sırada olandır.
    Hayat bize güzellikler sunsun.

    YanıtlaSil
  2. 9-1-1 Lone Star'ı ve de Heartstopper Comic serisini çok merak ettim :)) Dilerim yeni yıl umduklarınızı en güzel şekliyle yaşadığınız bir yıl olur 🙏

    YanıtlaSil
  3. hade be yaa 2024 te herşeyi daha çok yapasın be yaa :)

    YanıtlaSil
  4. yeni yıl gönlünce olsun:) ikinci dizi dikkatimi çekti:)

    YanıtlaSil
  5. Keyifli bir yıl, keyifli okumalar dilerim

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel söylemiş Nilüfer, efsane :) Sıkma canını. Okuyabildiğin kadar okursun kitap. Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  7. Hem okuyon hem izliyon, daha ne; ben sadece okuyabiliyom:)))

    YanıtlaSil
  8. hmm bu sene bende bir hedef belirlemesi yapayımm böyle daha eğlenceli duruyor :)

    YanıtlaSil
  9. Mutlu, neşeli, sağlıklı, şahane bir yıl diliyorum Eylem! :)

    YanıtlaSil
  10. Ben 50 ile başlayıp arttırıyorum ama 100lük bir hedef hiç koymadım. İyi bir okur için sanırım 50-60iyi bir sayı 😊

    YanıtlaSil
  11. Nilüfer'i çok severim, hemen açtım, yorum yazarken dinliyorum😊 Ben hedef belirleyince yapamıyorum, hedef belirlemeden okuyorum hep, geçen sene az kitap okudum, umarım bu sene daha çok kitap okuyabilirim😊

    YanıtlaSil
  12. Benim içinde verimsiz geçen bir yıl oldu 2023. Yeni yıl hepimize iyi gelsin, istediklerimizi yapalım, planladıklarımızı gerçekleştirelim inşallah :))

    YanıtlaSil
  13. Heartstopper yeni sezonu gelsin hemennn :D Bütün mutlu eden dizilerimiz her gün yeni bölüm çeksin ve sonsuza kadar sürsün :D

    YanıtlaSil