31 Ağustos 2021 Salı

AĞUSTOS 2021 ÖZET

Ağustos ayını da bitirdik, bu ay genel olarak hastahane turlarımızı içeren bir ay oldu bizim için, o sebepten kitaplar ve izlenenenlerde azalma oldu sağlık olsun, Eylül çok üzmeden geçsin diliyorum. 

Ve ayın harikası, çeyrek finale çıkan kadınlarımız 👏 bütün alkışlar sizin için gelsin.




Ayın hüznü;
Bugün yani 31 Ağustosta ise ne yazık ki gerçekten sanat camiasında en sevdiklerimden biri  olan Ferhan Şensoy 'u yitirdik. İlk kez tvde, sonra kitaplarda, sonra tiyatroda tanıma(okuma/izleme) şansım olmuştu. 
Kalemine, yüreğine sağlık usta...


***********

Ağustos dediğim gibi okuma ve izleme açısından çok bereketli bir ay olamadı rutin yaşantım içinde. Yine de,

 Ne izledim film olarak :
Chernobyl 1986 : 
Belgesel ya da dizi değil kurgu film. 

The Last Letter From Your Lover
Jojo Moyes kitabına dayanıyormuş hikayesi... Çok fazla romantik kabul etmek lazım, ve tabii yasak aşkı anlatması bakımından bir adım uzaklaşmak zorunda kalmadım değil ve fakat güzel,  1960'lar , Londra , İngilizce,  müzikleri harikulade...
İzleyen ve ilgi alanına giren varsa rica ederim müzikleri konusunda aydınlatsın beni ...

To All The Boys I've Loved Before 
3 filmlik bir serinin birincisi, Amerikan yapımı ve klasik genç-ergen tayfayı anlatıyor,  gençler sever bence, hoş eğlencelik bir şeyler izlemek isteyen benim gibi teyzelere de olabilir. 😃 Bu arada yanılmıyorsam kitabı da var, 3 kitap mıydı yoksa tek kitabı mı seri film yaptılar araştırmasına girmedim, bilenler yeşillendirebilir.

Cebimdeki Yabancı:
İyiydi,  çok iyiydi... Yabancı yapımı da varmış...

Yarına Tek Bilet
Ehem, köhüm vs...




BİTİRDİĞİM DİZİLERİM 


Aaa dizi olarak bir şey bitmemiş ama bu izlemediğim anlamına gelmiyor, izlediğim hemen her bölümü insta hikayelerimde paylaşıyorum, blogda paylaşımlarımı aralıklı bulanlar için instada oldukça aktif olduğumu söyleyebilirim ve fakat ne zamana kadar bilinmez...


                        BİTEN KİTAPLAR
Cengiz Aytmatov: Gün Olur Asra Bedel 

 

Boyalı Kuş : Jerzy Kosinski




Bir sonraki ay özeti için Eylül'de görüşmek üzere sağlıkla kalın, kitapları, filmleri, sevgiyi ve tabii ki iyiliği hiç eksik etmeyin hayatınızdan.



 






15 yorum:

  1. Değişik koşuşturmalı bir ay oldu. Sizin yazınızı okuyunca aylık özet yapmayı özlediğimi fark ettim. Bir yavaşlayabilsem, dinlensem aylık özet yapacağımda ne zaman?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger,
      ahh bir yerden başlamak lazım azizim ve fakat neresinden kısmı gerçekten en meşakkatli kısmı, umarın sizin bulunduğunuz yerden başlamakta fayda var, ben öyle yapıyorum zira, bazen kopsam da eskide kalanları toparlamak hep daha zor geldiğinden o an bulunduğum yerden alıyorum :D Naçizane ama belki size de iyi gelir...

      Sil
  2. Boyalı kuşu yıllar önce okumama rağmen rahatsız edici olduğunu unutmamışım. Ben sevememiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger,
      rahatsız etmiyor demenin imkanı yok tabii, ama bu rahatsızlık hissi gerçek olabileceği ihtimalini daha çok veriyor insana sanki.

      Sil
  3. süpersin maşallah Eylem'cim filmlere yumuluyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      oleysin, canım ya keşke daha verimli olsaydı ama sağlıkla uğraştığımdan sağlık olsun gerisi hallolur diyoruz:) seviliyorsun...

      Sil
  4. Boyalı Kuş kitabını hep görüyorum ama alıp okumadım. Cebimdeki Yabancı'yı seyretmedim. Yarına Tek Bilet filmini hiç sevmemiştim. Cengiz Aytmatov kitapları ise ayrı güzel:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      ahaha genel bir değerlendirme olmuş :D Yarına tek bilet son dakika golü olmasaydı, belkiydi ama gereksiz bir erotizmdi, gerçekten hiç gerek yoktu :D

      Sil
  5. İlkay,
    bazen başka bir zamanda yine karşılaşılır :D keyifli bir kitap değil ama okunmalı, sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. ağustos ayı çok hızlı geçti benim için de, Boyalı Kuş kalbimi dağlasa da okumuştum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren,
      kalbine dokunmayacağı insan olma ihtimali yok sanırım , sanırım zaman kavramımda bir sorun var benim 2 yıldır, bir türlü yetişmiyor hiçbir şey:)

      Sil
  7. Geçmiş olsun Eylemcim. İnşallah daha iyisindir.

    Sevdiğim Tüm Erkeklere üçleme şeklinde bir seri. Her kitabı ayrı film yapmışlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      teşekkür ederim canımcım benden ziyade oğlanın ufak tefek rahatsızlıkları oldu ama toparlamaya çalışıyor artık yavaştan...
      Filmlerinin 2. ini Eylül'de izleyebilecek miyim aceba :D aslında izlemek istiyorum ama o kadar hızlı geçiyor ki günler ve bazen o kadar boş şeylerle zaman geçiriyorum ki yapmam gerekenler elimde patlıyor :D sevgiyle ve sağlıkla kal canım benim :D

      Sil