7 Ağustos 2021 Cumartesi

BETON BAHÇE - IAN MCEVAN

Orijinal adı The Cement Garden, ki Ian McEvan 'ın ilk kitabıdır...  Dilimize  Figen Bingül'ün çevirmiş olduğu bu kitabı, online ve 106 sayfa olarak okudum. 

Man booker ödüllü yazarın 1978 yılında kaleme aldığı bu kitap oldukça rahatsız edici konusuna rağmen, tarzına binaen soluksuz okutuyor kendini. Psikolojik gerilim türündeki romanı rahatsız edici bir hisle fakat elinizden bırakamayarak okuyabilirsiniz. Aynı isimli filmi kitap okumayı tercih etmeyen güruhun merakını giderebilir.  
Okuyun, olmazsa izleyin efendim. 

"Yaptığımız sıradan bir şey miydi, bir hata bile olsa anlaşılabilir bir şey miydi, ya da eğer ortaya çıkarsa ülkedeki her gazeteye manşet olacak kadar tuhaf bir şey miydi düşünemiyordum. Veya bunların hiçbiri; yerel gazetenizin alt satırlarında okuyabileceğiniz ve bir daha hiç düşünmeyeceğiniz bir şey miydi?”





 

17 yorum:

  1. Caaanııımm döndüüüümmm 😇Yine bulmuşsun n antin kuntin bir kitabettin 🤭😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı,
      ahaha her daim canımcım ne demek , Hoş döndün inş bu sefer :)

      Sil
  2. Bu aralar neşelenmeye ihtiyaç var ama gene de teşekkürler. Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAhil Okur,
      bu coğrafyada neşelenmek mümkün değil ne yazık ki :(

      Sil
  3. Kitabı merak ettim, bakacağım mutlaka:))) Emeğine sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. Elimde yazarın Benim Gibi Makineler isimli kitabu var. Okunmak için sırasını bekliyor. Ian McEwan'ı seviyorum ama Beton Bahçe'yi okumadım. Bir ara almalı.
    Keyifli okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun Şarkısı,
      efsane yazıyor :) bir ara okunacaklar vol 3.5 milyon :)

      Sil
  5. Kitabı duymadım ama yazarın ismi tanıdık geldi. Tahmin ettiğim kişiymiş. Birçok romanı çok övülen bir isim. Ben sadece Fındık Kabuğu'nu okudum ama özellikle Çocuk Yasası merak ettiğim bir kitap.

    YanıtlaSil
  6. psikolojik gerilimi seviyorum Eylem'cim, bunuu da sevmiştim:)

    YanıtlaSil
  7. Selam uzun zamandır buralarda yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde destek amaçlı bloguma uğrayıp takip eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can uzunyol,
      olur ne demek hemen geliriz... hoş geldiniz..

      Sil
  8. İlkay,
    heyecan veriyor mu, vermiyor ama enteresan bir kitap olduğunu belirtmek isterim...

    YanıtlaSil
  9. bu yazar iyi, okudum birkaç kitabını :)

    YanıtlaSil