28 Ağustos 2019 Çarşamba

1 MİM GELİR 1 MİM GİDER







Sevgili yepyeni blogger arkadaşım Can mimlemiş, hemen iştirak edelim tabii. Kendisi mimi oluşturmuş kutlarım, ben aslında blogumun tevellüdünden sebep bu tür mimlerden çokça yaptım ama bu genç arkadaşı kırmak içimden gelmedi . Kendisinin cevapları için Can Uzunyol 'a bir tık :)

1. Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer?

  Bu yaşlara bir miktar yakın biri olarak halen net bir şey söyleyememek enteresan ama kendi istediğim herhangi bir yer olabilir :D

2. Bir hedefiniz var mı? varsa neler?

Hedefsiz yaşayan insanlara hayretle bakıyorum öncelikle bunu söyleyeyim, bir hedefin bir amacın olmadıktan sonra yaşamanın ne anlamı var ki :) Burada yapmak istediklerimi yazmayacağım ama hedeflerim tuttukça mutlaka haberdar olacaksınız. 

3-Bloggerla nasıl tanıştınız?

Çok uzun zamandır blog yazdığımdan inanın hatırlamıyorum ama bloggerları her zaman takip ediyordum :D 

4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir ?

Olacak, henüz hala nefes alıyorum o sebepten en azından umudum olması yönünde :D

5- Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz?

Son zamanlarda deli gibi dizi izliyorum, yerli/yabancı önüme ne gelirse bildiğin öğütüyorum, saçma salak bile olabiliyor :D

İlk 3 yorumu yazana mimi paslarım, böyle biline :D

10 yorum:

  1. Cevabınız için çok teşşekürler 😊

    YanıtlaSil
  2. 1. sorunun cevabı sonrasında ben kalanını okuyamadım.. Sen nasıl 60 - 65 yasa yakınsınız acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      38 :(( vallahi yakınım, niye ki oradan o kadar yaşlı görünmüyor muyum :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Kaystros Thrha,
      top secret değil tabii ki ama hedeflerim pek genç işi olduğundan burada yazıp olmadı demek istemem, gerçekleştirebildiklerimi paylaşıyorum zaten :D

      Sil
  4. Bence de insanın bir hedefi, ideali ne bileyim yapmak istediği şeyler olmalı illa ki, Everest'e tırmanmak olacak demiyorum tabii:)))küçük şeyler olabilir ama bir şeyler olsun:) Yaşınız 60'a gelmek mi sorusunda ah çektim, ben 61'im ya....ah yıllar nasıl da geçmiş:(
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      geçiyor tabii ama sen hiç 60 gibi durmuyorsun :D içinde hayalci bir kedi sevdalısı yatıyor çünkü :D

      Sil
  5. Peki, o izlediğin dizileri neden yazmıyorsun Eylem? Senden dizi yorumu okumak güzel olurdu. gerçi yaklaşık beş sene dizi izleyebileceğimi sanmıyorum ama :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      canım eskiden filmleri paylaşıyordum, ama ben sezonda sinemada izlediklerimi paylaşıyordum genelde, şimdi diziler konusunda ne yazabilirim bilemiyorum aslında bir yerde dursunlar tabii ama işte bazen saçma salak şeylere takılıyorum :((

      Sil