28 Ağustos 2019 Çarşamba

MİM- SEN DE VARSIN

Bir sevgili blogger arkadaşım daha mimlemiş, ve ben biraz geç dönüyorum ama kusuruma bakmasın zira bir posttan bir posta ancak yorumlara bakabiliyorum ve bu da bir miktar zaman alabiliyor . Kendisinin cevapları için lütfen edischar 'a bir tık rica edeyim :D


1.Belki işsizlik süreci geçirdiniz, ya da yeterince hala boş vaktiniz var.

Bu olabildiğince boş vakitte neler yaparsınız?

Bende standart olan şey boş vakit, kitap okuyorum, dizi izliyorum, ev işleri vs :D boş vakitten kasıt ne onu bilmiyorum mesela :D

Gününüzü nasıl planlıyorsunuz?
Yani plan konusunda bir miktar sorunluyum, hayır yapmakta sıkıntı yok ama uygulama kısmı sakat biraz :S

Hedefleriniz var mı? Varsa neler?
Hedef olmadan hiçbir şey olmaz kanaatimce, nefes aldığımız sürece mücadeleyi bırakma yok. Hedeflerimden spesifik olarak bahsedemem ama şöyle bir şey söyleyebilirim, kitap okumadan geçen günüme, hiçbir şey öğrenmeden geçen günüme yanarım, mutlaka her gün yeni bir şey öğrenmek için mücadelem nefes aldığım sürece devam edecek :D

İngilizce nasıl geliştirilir?

Şu anda ben de ingilizce geliştirmeye çalışıyorum, ilk olarak kelimelerden başladım, gramer kısmım sanırım sadece hatırlamak üzerine olacak sonrası okuma.


4 yorum:

  1. Kitap 'eylem'i tabi ya :) eline sağlık , üzerinden baya bi zaman geçmişti, hafif geriye dönüp soruları incelemek cevaplarını okumak keyifli oldu :) teşekkürler yanıtladığın için :)

    YanıtlaSil
  2. Herkesin yoğurt yiyişi farklıdır mutlaka da, ben yabancı dil konusunda çizgi romanlar bir de Netflix'ten çok yararlanıyorum. Aklında olsun:) bir de sahaflardan ucuza Cosmopolitan alırdım ondaki ruj reklamları dahil yazılı her şeyin müthiş faydası olmuştu.:)

    YanıtlaSil
  3. Ben 2 senedir kursa gidiyorum. Gittiğim kurs oldukça iyi olmasına rağmen yok okuldu yok sınavı derken çok verimli geçiremedim. Geriye 7 ayım kaldı, şimdilik katılımımı arttırmaya çalışıyorum. Onun haricinde İngilizce kitap okuyarak geliştirmeye çalışıyorum şimdilik.

    YanıtlaSil
  4. İngilizce konusunda bol şans. Benim en çok istediğim şeylerden biri dizi ve filmleri alt yazıya ihtiyaç duymadan izleyebilmek.

    YanıtlaSil