31 Aralık 2014 Çarşamba

131- HASAT- TESS GERRITSEN

Çeviri:Sıla OKUR
1. Baskı 2014
310 Sayfa

Gerritsen manyaklığım son hız devam etmekte, bu kadını okumaktan sıkıldığım zaman gelir mi acaba?

Tess Abla , Tess Abla olma yolunda ilk adımını atmış bu kitapla.

İyi de yapmış .

Tanınmasına vesile olan kitap , beni benden aldı.

Daha o zaman acemi olan yazar bana göre sonradan ustalık eseri diye yazdıklarını aratmıyor.

Özellikle parça parça , bir baştan bir sondan azcık karışık yazması daha da güzel olmuş.

Pek çok olayı dönüp dolaşıp neticelendirerek enteresan çıkış yapmış fakat vurucu darbeyi tam oturtamamış ama hikaye genel olarak güzel olduğundan , katilin uşak olması çok sorun teşkil etmiyor .

Şu organ mafyası hikayeleri güzel ilerleyebiliyor ,  aslında devamını getirse güzel de olurmuş.

Hatta bu kitabın serisini bile yazabilirmiş , belki de yazar , kim bilir?


Neyse Gerritsen severler , hüsrana uğramayacak :D


8 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. size de mutlu ve umutlu yıllar dilerim ,...sağlıkla ...

      Sil
  2. Bu kitabı bulmak tam bir işkence.Bulduğum an okuyacağım:)Teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eskiden yoktu ama şimdi çok yerde var , D&R'dan aldım diye hatırlıyorum , bulamazsanız ben göndereyim :D

      Sil
  3. TESS GERRITSEN benimde okumaya başlamam lazım. Ama hangi kitaplarından başlayacağım araştıraamdım. Blogları takip ederken iki türlü yazdığını öğrendim kendisinin. Hafif aşk-gerilim tarzında kitapalarıda var sanırım. Bunlardan ziyade tıbbi gerilim kitaplarına yönelmek istiyorum. Yada yazdığı bilim kurguda var yörünge diye siz hangisinden başlamamı önerirsiniz. Birde seri olan kitabı var dizisi olan onuda bitince başlamak isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tıbbi-gerilim türünde yazdığı seri , dizi oldu , Rizzoli -İsless adıyla.Cerrah ile başlıyor , okursanız genel üslubu hakkında fikir sahibi olabilirsiniz , beğenirseniz , konuşalım yine :D

      Sil
  4. ay bunu okumadım. ama tess ablayı gördüm ya öle şeker biri ki nası yazdı diyo insan bu cerrahı :)

    YanıtlaSil