28 Haziran 2017 Çarşamba

KELEBEKTEN SIĞINAK -KEZBAN ŞAHİN TAYSUN

1. Basım 2017
104 Sayfa

"Hayatın hamleleri karşısında şah olmak isterken bir de bakmışsınız ki o mat edivermiş sizi."

"Yansı olmak mıdır acaba, yaşamak?"

"Hayat dediğin şey şaşırmakmış meğer iyiye ya da kötüye !"

********

Daha önceden okuduğum ve kalemini sevdiğim bir yazarın yeni çıkan öykü kitabı , hediye olması pek kıymetliyken bir de adıma imzalı oluşuyla gönül fethetmekte.

Kezban Hanım , bu ülkenin kadın sorunlarını ele almak konusunda oldukça başarılı bulduğum ve saygı duyduğum bir yazardı.

Fakat bu kitaptaki öyküler bambaşka.

Bir işte ustalık dönemi var ise , sanırım Kezban Hanım'ın bu kitabı o döneminin içine girebilir.

Çok sevdim , özellikle yurdum kadınının mutlaka okuması gerekiyor diye düşünüyorum.

Erkekler daha fazla okumalı diye düşünsem de , okumak isteyenlerin/okuyanların ya da okuyacakların, benim kastettiğim grupta olduğunu düşünmüyorum .

Tam hediye etmelik , tam daha fazla okunması istenecek kitaplardan .



13 yorum:

  1. Şah olmak isterken mat olmak...Hayatın ne getireceği belli olmuyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      değil mi ne güzel söz :D

      Sil
  2. okumalı o zaman diyelim ve not edelim kitabı,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Hemen not aldım, kesin bakarım :)

    YanıtlaSil
  4. Hiç okumadığım bir yazar, not edeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan ,
      iyi bir kalem , ülkemin kadın sorunlarına da oldukça ilgili bu bağlamda da okumalıyız diyeceklerim arasında :D

      Sil
  5. İlkay ÖZgür,
    keyifli okumalar olsun ...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili okurum Kitap Eylemi, yeni kitabım Kelebekten Sığınak'a dair değerli görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Kitabıma dair yorumlarınıza görüş ve beğenilerini sunan değerli kitapsever arkadaşlarım size de teşekkür ederim. Sevgilerimle 💕 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kezban Şahin Taysun,
      ben teşekkür ederim , hem kitap hem de ülkemdeki kadınlara ses olduğunuz için , benim için yeriniz çok özel...Okuru bol olsun ...başarılarınızın devamı dileğiyle...

      Sil
  7. Çok teşekkürler, sevgili Kitap Eylemi. Aynı duygularla. Nice kitaplı, bol okumalı günlere.. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil