10 Haziran 2017 Cumartesi

YABANCI -MELİSSA LANDERS




Çeviri:Demet ORHAN
1. Baskı 2014
423 Sayfa

"Mücadele hırsı, içten gelen bir şeydir; insanlarda ya olur ya olmazdı."

Kitabı Kerem'den tırtıkladım, yine bir uzaylı-dünyalı hikayesi.

Yine oldukça akıcı ve okuma hızını etkileyebilecek kitaplardan biri.

1 günde bitirdim .

Çok sevdim, hatta sadece 2 kitabını almıştım Kerem'den , bu kitabı bitirmeye yaklaştığım zaman dayanamayıp 3. kitabını da çaldım .

Fark edecek ve geri istemesi çok uzun sürmeyecek muhtemelen ama bunu verdiğimde;

"tamam hadi çabuk oku ama" diyecek :D

Blogu okumuyor ama bir gün okursa O'nu ne kadar çok sevdiğimi öğrenecek :D

Blog dışında da sık sık söylememe rağmen kendisine , bir gün gelip kurcalarsa burayı , ben olmasam da bilsin istiyorum ya da bir kere daha öğrensin O'nu ne çok sevdiğimi :D



7 yorum:

  1. Seriyi merak ediyordum bak iyi oldu sende gördüğüm. Şanslısın tırtıklıyacak kişi var yakınlarında ^.^ Annem de benden geçiniyor hep.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Erdoğan ,
      ahaha evet iki adet kitap kurdu var etrafımda ve ciddi anlamda okumama destekler :D

      Sil
  2. Kitabın kapağı da ne güzel, insanın içini açıyor. Kerem kimse, onu sevdiğini bilmiyor mu aaa olmaz bilmeli ve bilsin. Evet lütfen bilsin. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      Kerem oğlum olur , 16 yaşında :D biliyor ama bir kere daha duyurmakta sakınca yok :)

      Sil
  3. İlkay ÖZgür,
    getir ama ki , sevdim ben :D

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Naz,
      biliyordur ama olsun :) bir daha bir daha duysun :)

      Sil