17 Haziran 2017 Cumartesi

İŞGALCİ- MELİSSA LANDERS

Çeviri:Demet Orhan
1. Basım 2015
428 Sayfa

"İnsanlar için aşkın ne demek olduğunu biliyorum. Onların tutkuları şeker gibi yanıyor; hızlı ve ateşli bir şekilde. Ama ateş söndüğünde yeni bir alev aramaya başlıyorlar. Sönmüş közlerin sıcaklığında ısınmak yerine kıvılcımların peşinde koşuyorlar."



İlk kitap olan YABANCI 'da seriyi okumaya başlama serüvenimi yazmıştım.

Bence hala aynı güzellikte sürüyor .

Yine de 2. kitapları hep arada kaynasın diye , hikayeyi uzatma çabası  olarak gördüğümü inkar edecek değilim.

Sırf 3. için bu kadar çabuk okudum diyebiliyorum bu durumda.

Uzaylı ve dünyalı birleşmesi/ittifakı gerçekleşebilecek mi bakalım ?






15 yorum:

  1. Uzaylı ve dünyalı ha? Çok ilginçmiş. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      şu aralar gençlerin okuduğu çoğu distopyanın ana konusu uzaylılar :)

      Sil
  2. Aşk konusu: Nokta atışı olmuş. Üstüne üstlük çok fena yakıp yıkıyor ortalığı..

    YanıtlaSil
  3. Uzaylı ve Dünyalı birleşmesi...İlginç...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      değil mi, şu aralar okuduğum genç serilerinin konusu bu sanki :D

      Sil
  4. Bence de ilginç bir içerik. Tabi bize göre ilginç. Gençlerin hayal dünyasına erişemiyoruz...:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Uzaylı ve dünyalı birleşmesi.İlgiiinç :)

    YanıtlaSil
  6. Sevdiğim bir tür değil ama girişteki söze bayıldım :)

    YanıtlaSil