28 Mayıs 2021 Cuma

İLK AŞK- JAMES PATTERSON & EMILY RAYMOND

 


Orijinal adı First Love olan kitap, 2016 basım ve 264 sayfa. Benzeri hikayeleri çokça okudum ya da izledim, bunun diğerlerinden farkı James Patterson' un hayatından izler taşıması, yani otobiyografik ögelere sahip oluşu benim gözümde kitabı kulvarındakilerden ayrıcalıklı kılıyor. 

Ve aslında bazı yerlerini biraz abartı,  bazılarını masalsı bulsam da sonu ile göz dolduruyor ( reel anlamda). 

Romantik,  maceralı yol hikayeleri sevenler kaçırmasın diyelim o halde. 

Bir de tabii ilk aşka inananlar...

Sonsuz aşka inanan kaldıysa onlar da...

Ve en nihayet benim gibi ciddili kitaplar okuyacak kadar odaklanamayanlar, taşınırken yanına sadece kitap/ipad alanlar, ev arayanlar, bulunan evi temizlemekten canı çıkanlar da okuyabilir mola zamanlarında zira oldukça kolay okunuyor fakat sonu için kalabalık ortamlar tercih edilmemeli diye düşünüyorum. 

Kitaplarla, aşkla ama en önemlisi sağlıkla kalın . 







9 yorum:

  1. Kitabı merak ettim, alıp okumak istedim. Kapağı da çok hoş bence:)) Alınacak kitaplar arasında yerini aldı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      canımsın, en az benim kadar beğenmeni dilerim :D

      Sil
  2. Böyle insanı mutlu eden kitaplar iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      hele bazı zamanlar bu tür kitaplar olmasa ne yapardım diye düşünüyorum, kendine iyi bak canımcım:)

      Sil
  3. İlkay,
    sevilir İlkay, arada okunması da gereklidir diye düşünmeye devam :D

    YanıtlaSil
  4. Bir dönem neredeyse her sene taşındığım için ne kadar zor bir iş olduğunu biliyorum. Allah kolaylık versin canım.

    YanıtlaSil