24 Ocak 2021 Pazar

1 FİLM + 1 MANGA

2011 yapımı film oldukça ünlü imiş eğitimciler arasında, çok zaman önce not almış olmama rağmen ancak izleyebildim. Ona da izlemek denilebilir mi bilemem,  3 kerede bitirebildim filmi. Bu filmin ağır akmasından da kaynaklanıyor olabilir- ki zaten odaklanamama hallerim devam ediyor - ya da gerçekten aslında acaba (?) mı dedirtiyor zira bence eğitimci birinden ya da eğitim hayatından ziyade psikoloji baskın bir film, o coşma hali değil de anlamlandırma, sorgulama gibi haller olur ya onlar ağırlıkta filmde.
Yine de felsefesi olan bir eğitimci filmi izlemezsem bu Pazar günümü boşa geçmiş sayarımcılar ile çoook sıkıldım bir miktardan daha zarar gelmezciler mutlaka izlemeli, eğitimciler de şöyle bir yorumları okusunlar o zaman :D


+





HELLISING - KOHTA HIRANO


Sevgili Eylem, bu manga ne alaka, bir el atmadığın tür kalsın, bir rahat dur diyebilenler çıkacaktır bu paylaşımdan sonra. Evet hiç okumadığım bir tür olan Manga  türünde sayılabilecek ilk kitabımı okudum ama bir sorun bakalım neden okudum.

Bu sorunun cevabı yok, kesinlikle Kerem'in kitaplığını yağmaladığım bir defasında araklamışımdır, ve şu anda okumadığım kitaplarım çok fazla gözümün önünde olduğundan, bir tane az görünsün, evde bir kitap azalsın diyerek okudum bitti. 

İtiraf ediyorum ben hiç çizgi roman insanı olmadım, küçükken de okumazdım hatta millet Fırt, GırGır vs okurken ben Emile Zola okuyordum, denemediğimden değil ama keyif almıyorum bu türden, Manga da çok farklı değil çizgi roman türünden, bunu da sevmedim. Ama sevenlerinin öve öve bitiremediği bir manga önerisi isteyeniniz olursa, bu işte o kitap :D

Keyifli, sağlıklı, filmli, kitaplı Pazar günleriniz olsun...



 

12 yorum:

  1. Kitabı bilmiyorum ama filmi sevmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Filmi ben de not almıştım ama seyretmedim, seyretsem iyi olacak:)

    YanıtlaSil
  3. Manga ve çizgi-roman dünyası bana da uzak. Sevdiğim diğer türler varken onları okumak gelmiyor içimden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      ben yine de yılmadan deniyorum :D

      Sil
  4. Hep izlemeyi ertelediğim filmlerden biri, piyanist de öyle :) blogunuzu yeni keşfettim takibe aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmasyon,
      hoş geldiniz, bunu da izleyin tabii de "piyanist"i kesinlikle :D

      Sil
  5. detachment idare eder. helsing bakayım manga sevilmez miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      sen de idare eder diyorsan kesinlikle suçluluk hissetmeyeceğim çünkü acaba haksızlık mı ediyorum falan dedim bir an için... Manga sevilir deeee işte tamamen benim cinsliğim ile alakalı :(

      Sil
  6. filmi not edeyim :) helsing animesini izlemiştim alucard çok cool bir karakterdi ama yarım kalmıştı bir ara tekrar izlerim onu :) manga olarak blame webtoon olarak da Dal-sez okuyorum bu aralar belki seversin sen de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi,
      ahaha sanırım bana hitap edemeyebilir ama Kerem'e söylerim o gerçekten seviyor :D

      Sil