19 Mart 2019 Salı

POSTACI KAPIYI ÇALMAYACAK- AVA DELLAIRA

Çeviri: Heves BERKSU
2017 Basım 
351 Sayfa



Tam bir gençlik kitabıdır.

Lise döneminde iki kız kardeşten birinin ölümü ve diğerinin bu kayıpla başa çıkma yöntemi.

Edebiyat öğretmeninin verdiği bir ödevle ünlü fakat ölmüş kişilere yazılan mektupların genç bir kızın çıkmazlarına, arayışlarına nasıl yanıt olabildiği.

Ve aslında yaşantılarının ürünlerinin satırlara dökülüşü.

Farklıydı diyebilirim kitap için basit olmasına rağmen elimde uzunca zamandır.

Özellikle gençler için faydalı satırlar bulabilecekleri, daha fazla etkilenebilecekleri bir kitap.

Tabii biz genç birey ebeveynlerinin de mutlaka kendimize bir ders çıkarabileceğimizi söylemek yerinde olacaktır.

Aslında bazı gençlik kitapları sırf genç nesli anlayabilmek adına okunmalı.

Okuyun, ne okuduğunuzdan ziyade okuduğunuzdan ne aldığınızın önemini anlamak adına bile olsa...

14 yorum:

  1. Okuduğum farklı kitaplardan bir tanesiydi. Bu arada son cümlene sonuna kadar katılıyorum. Okumak lazım ne olursa olsun okumalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cahil Okur,
      farklıydı gerçekten :) Bir de bunu anlatabilsek :D

      Sil
  2. Yeğenlerimin anne babalarına önereyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. N.Narda,
      o kadar çok kitap var ki okudukça her birini yeni bir şeyin farkına varıyorum, anne babalar ne kadar okusa da öğrenecekleri, ders alacakları şeyler bitmiyor, bitmeyecek zannederim ..

      Sil
  3. Mektupları çok severim bilirsin :D Belki de okurum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAğıt SAlıncak,
      Belki değil ille okumalısın, seversin...

      Sil
  4. sempatik buldum bunu yazdım listeye :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba!Ben de kitaplar hakkında bloglar yazıyorum(Amatör olarak).Ve bu nedenle bloğuma kitap okumayı seven özel kişilerin gelmesini istiyorum.Bu işe emek vereceğim, emeklerimin karşılığını almak istiyorum.Umarım bi' göz atarsınız ☆:
    https://aysuarici.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysu,
      seve seve gelirim, memnun oldum... son zamanlarda çok verimli yazamasam da buralardayım, beklerim...

      Sil