31 Mart 2019 Pazar

KARANLIKTA BULDUM SENİ-- A. MEREDITH WALTERS


Çeviri:  Duygu Yücel 
443 sayfa
1. Baskı 2015


Şimdilerde okuduğum gençlik kitapları içinde enteresan bir noktası olan, benim son zamanlarda duyduğum, psikolojik travmalarda bir acının yaşama biçimini anlatan, bana da bu bağlamda farklı gelen bir kitap oldu.

Yine sınav dönemimle alakalı olduğunu düşündüğüm kaçışlarımda bana enteresan gelenleri paylaşıyorum sizinle, diğerlerinden pek çoğu sadece fotoğraf, daha çoğu ise taslak olarak kalıveriyor.

Gençlik kitabı deyip geçmemek lazım, bazen alt başlıkları dikkatle okursanız nice öğrenilecek şeyler bulabilmek olası.

Sevgiyle, kitapla kalın...




4 yorum:

  1. hımmmm iyi zaman geçirme aracı yaniii :)

    YanıtlaSil
  2. Sen tavsiye ediyorsan okuruz tabii 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      valla kolay okunuyor ve ben son zamanlarda falaca bu tip kitaplara kaçıyorum :D

      Sil