16 Kasım 2013 Cumartesi

100-BENİM ÇILGIN AİLEM-ELIZABETH KELLY

Çeviri:Çiğdem SAMSUNLU
1. Basım 2012-472 Sayfa



"Onun da canı sıkılıyordu.Aslında o günlerde canımızın sıkıntısından edinmiş olduğumuz bir meslek gibi bahsediyorduk."

Bu cümleye kadar kitap; her ne kadar betimlemelerinde kullanılan ağdanın kıvamı tutturulamamış ve fazlaca uzatıldıkça uzatılmış gibiydi ise de ,o cümleden sonra  aldı başını bambaşka bir boyuta gitti.Olaylar da, kişiler de , durumlar da tersine döndü .

Ben de şaşkına döndüm , gülümseyerek okunan kitap gözyaşlarımın esiri oldu.

Neyse son sayfada yazanları okuyunca, kitabı benden daha güzel ifade ettiklerini anlayacaksınız zaten .

Kitaba , güzeldi çirkindi demiyorum ama kesinlikle farklıydı.

Bir de sonu olsaydı daha güzel olurdu sanki .

Not:Google amcaya sorduğumda ; bloggerların genelde bu kitaptan hazzetmediği ,hatta daha ileri gidilerek "zaman kaybıydı , tam yaz kitabıydı " gibi kavramların çokça ifade edildiği gözlenmiştir.


8 yorum:

  1. ben genelde bu tarz kitap ne alırım ne okurum zaten isminden cinsinden cisminden bellidir benim için çok çok bir süprizle bugüne karşılaşmadım ve zaman kaybı olan hiçbir kitabı okumamaya özen gösteriyorum çünkü ömür kısa...

    yorumuna sağlık diyorum ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sinemciğim hem okuduğun kitapları hem de ortalamanı merak ettim, yaptığın yorumdan sonra , bu kadar dikkat ederek ne okuyorsun mesela ve ne kadar sürede okuyorsun ?

      Sil
  2. boşver kitabı yaa.
    çay pasta daha hoşmuş.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Bu kitabı tam 250. sayfa da okumayı bıraktığımı hatırlıyorum sonunu bilmiyorum ama okuduğum kadarıyla gercekten vakit kaybı diyebilecegim bir kitapti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazdığım cümle kaçıncı sayfaya denk düşüyor ki acep , bakmalı , :)

      Sil