8 Ağustos 2013 Perşembe

71-KİTAP HIRSIZI-MARKUS ZUSAK

Çeviri:Selim YENİÇERİ
Martı Yayınları
1. Basım 2012
574 Sayfa


Kitabı ismi için aldım.

Okuduktan sonra bloga yazmadan önce şöyle bir bakınayım dedim , diğer bloggerlar neler yazmış kitap için.

Çok beğenen , muhteşem bulan da var kitabı , pek matah bir şey değildi canım diye burun kıvıran da.

Zaten bence de algı çok önemli.

Herkes beğenmek zorunda değil ki aynı şeyi.

Ben mi?

Farklı buldum kitabı .

Nazi Almanya'sında yaşayan kitap aşığı bir kızın hikayesi , Azrail'in diliyle anlatılmakta.

Acıklı, umutlu, sevdalı , açlık ve yoksunluk içinde .

Ve ölümlerle yoğrulmuş.

Bütün umutsuzluklara rağmen yine de sevgi ve umut hep var ya hani.

İşte onun hikayesi.


10 yorum:

  1. Merhabalar;
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    786. takipçin benim.
    Bana da gelirsen sevinirim :)
    İyi Bayramlar
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com
    twitter: @_gamzeahmet_

    YanıtlaSil
  2. küçük prens, martı, anna frank'ın defteri gibi klasik olacak zaman içinde.
    :)
    bak bir de düşler diyarı'nı izle pliiiz.
    :)
    onu da yazmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlerim pliz:)Tenk yu:)klasik olur , kim bilir:))

      Sil
  3. Bu kitabı almaya niyetlenmiştim bir aralar, ama pek iyi yorum almayınca bırakmıştım... :) Bu arada artık MG'de yazmıyorum, Kafa'ya beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gelirim :))Al al bir şey olmaz , okumak lazım:)

      Sil
  4. Kitap Hırsızı'nı senin okuyup yorumlamanı bekliyordum Eylemim. Bende okudum ve konu itibariyle farklı buldum. Nazi dönemi çok ilgimi çeker ama bu bambaşka bir kitap severek okudum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeldi , ama herkes sever mi pek emin olamadım Aslım , yani ...

      Sil