26 Nisan 2017 Çarşamba

24 SAAT AÇIK KİTAPÇININ SIRRI -ROBIN SLOAN

Çeviri:Zeynep Yedierler
1.Basım 2013
295 Sayfa

"Ben Türkiye'deyken dünyaya bakışım değişti ve bu da benim tüm hayatımı etkiledi."

*Mekanik Türk: Kullanıcıların insan zekası için görevler yolladığı internet odaklı bir yazılım.

Eğer teknoloji sever, bulmacalar ile aranız iyi , kitap tutkunu biri iseniz bu macera tam sizin için .

Yazarın üstte de yazdığım alıntısı ve kitabın ismi dikkatimi daha çok vererek okumamı sağladı.

Fakat sanıyorum benimle alakalı bir sıkıntı oluştu , okurken bir türlü kendimi kaptırıp ,  bütünlük sağlayamadım.

Oysa hem teknoloji severim , hem bulmacalar çok ilgimi çeker , sanıyorum kitaplar hakkında ne düşündüğümü burada tekrar yazmama gerek yok.

Dediğim gibi bu sıkıntı benimle alakalıdır muhtemelen ama aranızda okuyanlarınız varsa , yorumlarını bekliyorum .

Keyifli kitaplar olsun , sevgili kitap severler :D

23 yorum:

  1. Adını çok duyduğum bir kitap. Ama ben teknoloji sevmem, hiç bulaşmayayım o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Kitapçıların olduğu kitaplar ilgimi çekiyor hemen :) Not alayım bunu.

    YanıtlaSil
  3. Okumadım fakat insanın dikkatini çekiyor kapak ve adıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burçak Gülsüm,
      değil mi , beni de hem ismi hem de kapak çekmişti :D

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. sezer eser peker,
      ilginç, sanırım tanımlamak için doğru bir kelime :D

      Sil
  5. Merak uyandırdı👍🏻👍🏻

    YanıtlaSil
  6. İsmine vurulup almıştım. Birkaç sene oluyor okuyalı. Seninle benzer hisler içindeyim kitapla ilgili:)
    Kocaman sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyan,
      seninle aynı şeyleri hissedebilmek aynı kitaptan mutlulukların en güzeli , sevgiler karşılıklı :)

      Sil
  7. İsmi ilgi çekici ve okumak gerektiğini düşündürdü bana :) Sadece ismine bakarak okumalımıyım bilemedim ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş im,
      yani seveni de var , hakkını yemeyelim belki benimle alakalı da olabilir :D

      Sil
  8. Ben çok algılayamadım.. Sanırım kurgu da sıkıntı var.

    YanıtlaSil
  9. Sıra ben de :D Umuyorum ki yakın zamanda okurum dimiii :D

    YanıtlaSil
  10. Ama öyle kurguyla ilgili sıkıntılar varsa hiç vaktimi öldürmeyeyim. Hem de piyasa kitap kaynarken ;) Yorumlardan anlaşıldığı üzere sadece siz değilmişsiniz demek ki sorun sizinle ilgili değil. Başı kitap ruh halimizle uyuşmuyor ve gitmiyor.. Oluyor arada...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocuklu Hayat,
      evet her kitabı sevemeyiz ki di mi ama :D

      Sil
  11. İlkay ÖZGÜR,
    ismi güzel gerçekten :D

    YanıtlaSil
  12. Çok doğru çok severek aldığım üstelik tavsiye edilen bir kitaba başlıyorum ama bir türlü kitapla bütünlük sağlayamıyorum. Kitap bitiyor ama çok da keyifli olmuyor okuması.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlhan Ucer,
      gerçekten öyle , kusura bakmayın oldukça geç gördüm yorumunuzu :(

      Sil